Odp: Pytanie do lekarzy i nie tylko

1. Data: 1999-12-27 01:41:07

Temat: Odp: Pytanie do lekarzy i nie tylko
Od: "Marek Ruszczyński" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Kubicki <c...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpsa.pl...
> On 15 Dec 1999 09:57:56 GMT, a...@a...com (ARPV69) wrote and nobody
> noticed it except me:

> Powiedz mu jeszcze o efektach ubocznych to sie napewno chlopak
> ucieszy.
>
> Marcin Kubicki
> Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!
szanowni koledzy a moze zamiast od razu pod stol albo innym promieniowaniem
poleczymy lekiem?
jest taki srodek Bellapan jedym ze wskazan jest nadmierna potliwosc..nie
wolno przedawkowac ale to nic nowego uwaga mozna sie niezle struc-jak kazdym
lekiem

2. Data: 1999-12-27 21:49:10

Temat: Nadmierna potliwość- Bellapan
Od: "Przemcio" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Ruszczyński <r...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Tsz94.6418$W...@n...tpnet.pl...
> jest taki srodek Bellapan jedym ze wskazan jest nadmierna potliwosc..nie
> wolno przedawkowac ale to nic nowego uwaga mozna sie niezle struc-jak
kazdym
> lekiem

Nieźle struć?!!! O ile mnie pamięć nie myli to owo strucie może
doprowadzić do, jak się ładnie określa "zejścia śmiertelnego z tego łez
padołu". Chyba bym nie polecał tego leku lekką ręką.

--
Przemcio
d...@f...onet.pl

Odp: Pytanie do lekarzy i nie tylko
Odp: Adras internetowy Akademii Medycznej w Warszawie
EUTANAZJA
Nowy watek - jak sie pozbyc "references"
Swiata ...