Ręce

1. Data: 2003-04-04 13:48:30

Temat: Re: Ręce
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie, czym smarować ręce, a właściwie wierzchy dłoni baaardzo
> skłonne do przesuszania, zaczerwienienia -aż do pękania naskórka,
> pieczenia i bólu?

Ja kiedyś też miałam problemy ze skórą dłoni, która była tak wysuszona, że
aż mi się łuszczyła. Juz się bałam, że to jakaś choroba. Chodziłam do
dermatologów, używałam przepisanych przez nich tłustych i śmierdzących
maści, w dodatq nie dających żadnego efektu. Pomógł mi dopiero kremik do rąk
firmy Oriflame z serii Soft&Silky. po 1-2 tyg używania skóra ręk była gładka
i delikatna. Krem kosztuje coś ok. 8 zł, więc dużo się nie ryzykuje.
________
sheba 19

1. Data: 2003-04-04 22:42:23

Temat: Ręce
Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie, czym smarować ręce, a właściwie wierzchy dłoni baaardzo
skłonne do przesuszania, zaczerwienienia -aż do pękania naskórka,
pieczenia i bólu? Stosowałam kilka (...naście?)róznych kremów do rąk, z
nieskuteczną przereklamowaną Neutrogeną o niemiłym zapachu na czele,
stosunkowo najlepsze okazało się masło kakaowe, ale jest zbyt tłuste i
klejkie, bym mogła z tym funkcjonawać na codzień.
--
pa, Marychna.

1. Data: 2003-04-05 05:48:11

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcysia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stosunkowo najlepsze okazało się masło kakaowe, ale jest zbyt tłuste i
> klejkie, bym mogła z tym funkcjonawać na codzień.
Nie wiem czy stosowałaś, ale ja uwielbiam glicerynowy krem do rąk Avonu.
Doskonale się wchłania i nie pozostawia tłustych dłoni, a fajnie nawiża.
Mnie odpowiada, może Tobie też pomoże?

Pozdrawiam cieplutko,
Lady M uzależniona od kremu do rąk

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-05 11:27:19

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcysia" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> stosunkowo najlepsze okazało się masło kakaowe, ale jest zbyt tłuste i
> klejkie, bym mogła z tym funkcjonawać na codzień.

Mi pomógł- no może to za duże słowo ale walczyłam też z kremami do rąk (też
min. z Neutrogeną) - ciągle były suche nawet mocno suche - kremy pomagały na
tochę i znowu suche, kupiłam krem do rąk ARETINA Q Ziaji - i muszę
powiedzieć, że moje ręce lepiej wyglądają - zapach taki trochę niebardzo- i
polecany jest dla skóry dojrzałej z tendencją do zmarszczek - ja co prawda
jeszcze to tej grupy się nie zaliczam ale krem mi odpowiada.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-04-05 11:48:04

Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Sobczyk napisała:

> [...]
> polecany jest dla skóry dojrzałej z tendencją do zmarszczek - ja co prawda
> jeszcze to tej grupy się nie zaliczam ale krem mi odpowiada.

Dzięki, wypróbuję. Tez jeszcze zmarszzcek nie mam, ale to chyba nie szkodzi?
--
pa, Marysia

1. Data: 2003-04-05 12:44:46

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję wymoczyć ręce przez 20 min w miseczce z ciepłą oliwą ( jadalną) z
dodatkiem paru kropli soku z cytryny. Najlepiej potem założyć bawełniane
rękawiczki (są w sklepach ogrodniczych, takie białe, miękkie).
Najrozsądniej chyba wykonać taki zabieg przed snem.
O.

Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.

1. Data: 2003-04-05 17:36:00

Temat: Odp: Ręce
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcysia <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6l1o0$gnf$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> stosunkowo najlepsze okazało się masło kakaowe, ale jest zbyt tłuste i
> klejkie, bym mogła z tym funkcjonawać na codzień.

W ofercie Avonu jest balsam do rak i ciala z maslem kakaowym , moze bylby
dobry? Uzywam go od kilku lat wlasnie do rak i jest OK.
====
annaM

1. Data: 2003-04-05 19:44:12

Od: "BS" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oleńka" <o...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
> O.
> a ja takich bawełnianych rękawiczek szukam od kilku tygodni we wszystkich
drogeriach, aptekach i innych a tu się dowiaduje, że są w sklepach
ogrodniczych :))

1. Data: 2003-04-05 20:30:32

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> drogeriach, aptekach i innych a tu się dowiaduje, że są w sklepach
> ogrodniczych :))

Ale nie takie z płótna, nakrapiane gumowymi punkcikami, tylko z "majtkowej"
bawełny. O te jest nieco trudniej.
Bywają też na straganach naszych sąsiadów ze Wschodu.
O.

1. Data: 2003-04-05 21:04:37

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agnieszka Sobczyk napisała:
>
> Dzięki, wypróbuję. Tez jeszcze zmarszzcek nie mam, ale to chyba nie
szkodzi?

Nie wydaje mi się aby szkodził, to jaki krem stosujesz zależy od kondycji
rąk i pod tym kątem myślę że trzeba patrzeć, dla mnie jak na razie jest
dobry - ale to już indywidualna sprawa. Po kilku razach skóra trochę mniej
się wysuszała - już tak często nie musiałam ich smarować - niektórymi
kremami smarowałam ręce co chwile bo zaraz były suche. Aha - no i nie jest
taki mocno tłusty.

Pozdrawiam,
Aga

Gdzie w Warszawie
Kosmetyki w Warszawie
sprzedam samoopalacze Ambre Solaire
bladosc
Wa-wa - kiermasz kosmetykow luksusowych 50% taniej