Re: Ręce

From: "sheba20" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Ręce
Date: Fri, 4 Apr 2003 15:48:30 +0200

> Poradźcie, czym smarować ręce, a właściwie wierzchy dłoni baaardzo
> skłonne do przesuszania, zaczerwienienia -aż do pękania naskórka,
> pieczenia i bólu?

Ja kiedyś też miałam problemy ze skórą dłoni, która była tak wysuszona, że
aż mi się łuszczyła. Juz się bałam, że to jakaś choroba. Chodziłam do
dermatologów, używałam przepisanych przez nich tłustych i śmierdzących
maści, w dodatq nie dających żadnego efektu. Pomógł mi dopiero kremik do rąk
firmy Oriflame z serii Soft&Silky. po 1-2 tyg używania skóra ręk była gładka
i delikatna. Krem kosztuje coś ok. 8 zł, więc dużo się nie ryzykuje.
________
sheba 19