Rozmnażanie + wrażenia ze sklepu

11. Data: 2003-04-11 15:41:53

Temat: Odp: Rozmnażanie + wrażenia ze sklepu
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze, ale to pewnie jesienią.
> A na wiosnę można to zrobić?
> A może patyk obciąć, wsadzić w ziemię, dołożyć ukorzeniacza i czekać?
> Jacek

Na wiosne mozna ale i tak owoców w tym roku się nie doczekasz.
Za to lepiej się przyjmą i rozbuduja system korzeniowy mlode krzewy
do przyszlego roku. Na ukorzenienie i odciecie od rosliny matecznej
musisz troche poczekac, tak z kilka tygodni.
A pytalam mamy odnosnie uciecia patykow, to mowila, ze tez tak
robia u niej dzialkowicze.
Pozdrowienia Zosia

12. Data: 2003-04-13 15:48:58

Temat: Re: Rozmnażanie + wrażenia ze sklepu
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 napisał(a) w wiadomości: ...
>A może patyk obci?ć, wsadzić w ziemię, dołożyć ukorzeniacza i czekać?

Czarna i czerwona z niezlym skutkiem wczesna wiosna (tj. zanim zacznie
rosnac) (agrest tak samo). Nawet bez ukorzeniacza.
Sadzonki nie za dlugie (np. 30 - 40 cm) ciete skosnie; lepiej przyjmuja sie
w polcieniu.

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2003-04-14 16:58:04

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rosnac) (agrest tak samo). Nawet bez ukorzeniacza.
> Sadzonki nie za dlugie (np. 30 - 40 cm) ciete skosnie; lepiej przyjmuja

Teraz można czy jeszcze poczekać?
Jacek

14. Data: 2003-04-15 18:57:06

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 napisał(a) w wiadomości: ...
>Teraz można czy jeszcze poczekać?

Jak na moje warunki to ostatni dzwonek. Jeszcze troche i bedzie za pozno.
Jesli maja juz male listki, to troche za pozno, moim zdaniem. W dobrych
warunkach moga sie przyjac, ale lepiej brac pedy, ktore jeszcze nie
wypuscily.

Pozdrawiam,
Bpjea

opieńka miodowa