biedne roslinki

1. Data: 2003-04-11 08:15:27

Temat: biedne roslinki
Od: mariusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

moje thuje ktore sadzilem na jesieni sa zolto zielone i wygladaja tak
jakby uschly, nie wiem ale chyba od mrozu.
Czy jest szansa zeby je jakos uratowac, pomocy

pozdrawiam Mariusz

2. Data: 2003-04-11 09:10:22

Temat: dylemat
Od: "gaja" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pisze tu po raz pierwszy wiec chcialam sie przedstawic :)
Mam na imie Ania, mieszkam w Krakowie i od jakiegos czasu zastanawiam sie
nad kupnem dzialki gdzies pod miastem i wybudowaniem domu. Jesli dom to
oczywiscie ogrod no i tu prosba do Was :)
Nie znam sie na ogrodnictwie prawie wcale (wprawdzie od kiedy pamietam
wszystkie wolne miejsca w domu zastawiam doniczkami no ale przeciez to nie
to samo) ale chcialabym miec duzy, piekny ogrod. Pytanie czy ktos taki jak
ja poradzi sobie z takim duzym ogrodem? Konkretnie chodzi mi o jakies 40-50a
ziemii pod lasem (las od strony polnocnej). Chcialabym sie zorientowac jak
duzo pracy i pieniedzy trzeba wlozyc w taki ogrod i jakie sa szanse na
zadowalajacy efekt (zakaldajac ze przynajmniej wiedzy teoretycznej postaram
sie zdobyc jak najwiecej) :)
Moze powinnam zejsc na ziemie i kupic jednak jakies 10a a nie 50? :)

gaja

3. Data: 2003-04-11 09:43:12

Temat: Re: dylemat
Od: "gaja" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, to nie tu mialo byc :(

--
gaja

4. Data: 2003-04-11 09:57:11

Temat: Odp: dylemat
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gaja <g...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b762n4$l4n$...@n...news.tpi.pl...
> Przepraszam, to nie tu mialo byc :(
>
> --
> gaja

A gdzie?
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-04-11 14:19:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"gaja" <g...@r...pl> wrote in message news:b760ph$dam$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> sie zdobyc jak najwiecej) :)
> Moze powinnam zejsc na ziemie i kupic jednak jakies 10a a nie 50? :)

Jak kupisz za malo ziemi, nie bedziesz miala na co zejsc :-)
Pracy wkladasz tyle ile chcesz. Zdecydowanie kup 50.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-04-11 14:53:27

Od: "gaja" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie?

W innym watku :)

--
gaja

7. Data: 2003-04-13 16:24:55

Temat: Re: biedne roslinki
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

mariusz napisał(a) w wiadomości: <3...@o...pl>...
>moje thuje ktore sadzilem na jesieni sa zolto zielone i wygladaja tak
>jakby uschly, nie wiem ale chyba od mrozu.

Od mrozu, ale nie uschly, tylko zmienily barwe. Barwa powroci z wiosna. Ta
cos sie u Ciebie spoznia, bo u mnie kolor juz wrocil w wiekszosci.
Powyzsze wytlumaczenie jest jednym z bardziej prawdopodobnych. Nie wszystkie
zywotniki zmieniaja barwe w zimie.
Mozliwe takze, ze nie kupiles wcale zywotnika (tuji) tylko cos na pozor do
niego podobne, co bywa czasem sprzedawane jako "mieszanka iglakow" :) Wtedy
moze sie okazac, ze byl to cyprysowiec i naprawde przemarzl. Nie przejmuj
sie tym jednak. Powinien wypuscic. Jesli nie - trudno. Narazie czekaj.

Pozdrawiam,
Bpjea

Jakie gatunki tuji???
grabie