grabie

1. Data: 2003-04-11 04:25:59

Temat: grabie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Taki dowcip wlasnie wyczytalem, niejako ogrodniczy:
nieprzyjemnie jest nastapic na grabie, a najgorzej na dziecinne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2003-04-11 07:50:16

Temat: Re: grabie
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:rtrla.59271$JI.17229907@twister.neo.rr.com
MichalMisiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):
> Taki dowcip wlasnie wyczytalem, niejako ogrodniczy:
> nieprzyjemnie jest nastapic na grabie, a najgorzej na dziecinne.

Hejka. Dziecięce nie sięgają do (powiedzmy) pasa;-) Co w tym
nieprzyjemnego?
Pozdrawiam indiańsko Ja...cki

3. Data: 2003-04-11 07:56:07

Od: "ESKULAP" <m...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Chyba, że ktoś jest nikczemnego wzrostu, niestety :-(

Pozdrawiam
Dariusz "Niewysoki"

4. Data: 2003-04-11 07:58:53

Temat: Odp: grabie
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ESKULAP <m...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b75sfc$obs$...@a...news.tpi.pl...

> Chyba, że ktoś jest nikczemnego wzrostu, niestety :-(
>
> Pozdrawiam
> Dariusz "Niewysoki"

..a to na pewno duchem wielki!.. ..i żadne grabie nie będą mu tu rzucać kłód
pod kaganek!
Pozdrawiam,
Agata (taka średnia, ale nie mam "tego" problemu.. :-) )

5. Data: 2003-04-11 14:08:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> W wiadomości news:rtrla.59271$JI.17229907@twister.neo.rr.com
> >

> Hejka. Dziecięce nie sięgają do (powiedzmy) pasa;-) Co w tym
> nieprzyjemnego?

Alez to nie jest o takich do piaskownicy, tylko o takich siegajcych
do pasa.

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2003-04-11 14:54:45

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w wiadomości
> "Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Alez to nie jest o takich do piaskownicy, tylko o takich siegajcych
> do pasa.

Tak trochę poniżej pasa to chyba najgorzej...
Aaaaaj-aaaaj!
Wojtek

7. Data: 2003-04-12 22:44:49

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> Taki dowcip
wlasnie wyczytalem, niejako ogrodniczy:

> Tak trochę poniżej pasa to chyba najgorzej...
> Aaaaaj-aaaaj!
> Wojtek
>
> Nie uwierzył Michałowi na słowo:) i widać spróbował:)))

Pozdrawiam Anastazy

8. Data: 2003-04-14 11:14:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Alez to nie jest o takich do piaskownicy, tylko o takich siegajcych
> do pasa.

Komu do pasa, temu do pasa. W łeb mi kiedyś dały :-(

Krycha&Co(ty)

Lilium nepalense
Odstala woda
Rokitnik zwyczajny