STAROSC NIE RADOSC

1. Data: 2002-05-10 15:08:20

Temat: STAROSC NIE RADOSC
Od: "Unknown" <l...@m...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim wieku kosci czlowieka przestaja sie ksztaltowac, tzn. do ktorego
roku zycia poprawianie wad postawy ma sens?

Z gory dziekuje za odpowiedz!

2. Data: 2002-05-13 17:18:58

Temat: Odp: STAROSC NIE RADOSC
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym optowala za tym, ze do momentu zakonczenia zrostu kostnego (taki
konczy sie w zaleznosci od osonika ok 20 roku zycia, ale to jest
indywidualne i wlasciwie mozna to ocenic po tzw zakonczonej wedrówce jadra
kostnienia na grzebieniu talerza kosci biodrowej. No a to, to moze ocenic
tylko wprawny radiolog). Jednak jesli chodzi o rehabilitacje ruchowa to
nigdy to nie zaszkodzi (no chyba,ze zabiera sie za to jakis amator).

pozdr
India

Użytkownik Unknown <l...@m...uni.torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:2...@s...stud
mat.uni.torun.pl...
> W jakim wieku kosci czlowieka przestaja sie ksztaltowac, tzn. do ktorego
> roku zycia poprawianie wad postawy ma sens?
>
> Z gory dziekuje za odpowiedz!

BEZRUCH A SRODKI FARMAKOLOGOCZNE
ECA - do endokrynologa i pulmonologa
rachunek i koszty