SZTUKUJECIE GADKE PSEUDOPSYCHOLODZY!!!

1. Data: 2000-05-17 01:11:14

Temat: SZTUKUJECIE GADKE PSEUDOPSYCHOLODZY!!!
Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wrażenie, że sztukujecie gadkę!
Czytam te texty i w większości chce mi się pospolicie rzygać!
Głupie rady, pseudointelektualny bełkot sfrustrowanych niedodszłych
psychologów bądź ludzi którzy nigdy nimi nie zostaną!!!
Oczywiście są wyjątki...

Dam wam coś pod rozwagę - PSYCHOLOGIA polega na dialogu na żywo - czemu
"dyskutujecie" poprzez impulsy TPSA???
Tu jesteście QREWSKO mądrzy - a w rzeczywistości??? tej prawdziwej??? -
jeżeli tam macie coś do powiedzenia - to tu by was nie było - a tak tracicie
swoje lub kogoś pieniądze aby powiedzieć COŚ co można o kant dupy rozbić bo
są to pseudointelektualne, bełkotliwe literki odczytywane z programu
OUTLOOKEXPRES... Tak naprawdę to wolę najprostsze słowo wypowiedziane na
żywo przez "szarego" CZŁOWIAKA niż stek CHOREGO GÓWNA, które tu czytam - Wy
nie pomagacie nikomu tylko udowadniacie samym sobą, że jesteście tacy
zajebiści - a tak naprawde jesteście zajebiście WIRTUALNI, ZAROZUMIALI I
NIEREALNI - z małymi wyjątkami rzecz jasna...

Teraz prawie każdy z Was pomyślał, że jest tym WYJĄTKIEM - jeżeli tak jest
to wykasujcie tę grupę ze swojego komputera bo jesteście po prostu
ZAJEBIŚCIE słabi!!!

Jeżeli ktoś potrzebuje testów ( nieważne jakich ) i otrzymuje odpowiedź o
tym, że testy to poważna sprawa i albo bądź psychologiem albo powieś się -
to sory ale WYMIĘKAM - ale tak działa ta grupa wzajemnej adoracji!!!!
TO jest chore gówno bo jeżeli proszę o testy to nie potrzebuję
pseudopsychoanalizy pierdolonej pani Moniki tylko tych testów - a to jest
przykład jeden z setek jak Wy DZIAŁACIE tutaj - TOTALNY BEŁKOT pasjonaci
psychologii!!!!

aleXander

1. Data: 2000-05-17 01:41:44

Temat: Re: SZTUKUJECIE GADKE PSEUDOPSYCHOLODZY!!!
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"aleXander" <l...@p...onet.pl> writes:

> Mam wrażenie, że sztukujecie gadkę!
> Czytam te texty i w większości chce mi się pospolicie rzygać!

A to rzygnij sobie, moze wtedy zrobi ci sie lepiej i przestaniesz
wysylac na grupe te wrzaskliwe posty z pretensjami do wszystkich.

A tymczasem *plonk*

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-17 07:09:42

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że sam przedstawiłeś swoje problemy ze światem więc no comments.
Monika
> [...]
> przykład jeden z setek jak Wy DZIAŁACIE tutaj - TOTALNY BEŁKOT pasjonaci

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-05-17 07:48:02

Temat: Odp: SZTUKUJECIE GADKE PSEUDOPSYCHOLODZY!!!
Od: "Nemo" <n...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aleXander <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:SkmU4.76875$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Głupie rady, pseudointelektualny bełkot sfrustrowanych niedodszłych
> psychologów bądź ludzi którzy nigdy nimi nie zostaną!!!
Nikt Ci nie kaze tego czytac, to Twoj wybor. Kazdy ma prawo pisac o czym
tylko chce.
Osobiscie uwazam sie za czlowieka i sadze, ze mam prawo wypowiadac sie na
poruszane tutaj tematy.
Swoje rady nie uwazam za glupie, ani za pseudointelektualny belkot, tylko za
moje wlasne odczucia i przemyslenia. To, ze Ci one nie odpowiadaja to juz
Twoj problem.

> Dam wam coś pod rozwagę - PSYCHOLOGIA polega na dialogu na żywo - czemu
> "dyskutujecie" poprzez impulsy TPSA???
Bo Internet jest JEDNA z mozliwosci wymiany pogladow. Zapewniam Cie, ze ja
np. wole rozmowy na zywo, tylko, ze ludzi na poziomie jest bardzo malo, a
internet pozwala "zniwelowac" roznice odleglosci.
Poza tym co tu ma do rzeczy TPSA? Czyzby jakas nabyta niechec lub problemy
emocjonalne ;)

> [...]
bo
> są to pseudointelektualne, bełkotliwe literki odczytywane z programu
O ile sie nie myle to uzywasz:
Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200 ;)
Nie uwazam sie za "QREWSKO" madrego, a tak sie sklada, ze w rzeczywistosci
nie mam z kim porozmawiac. Moze to smutne, ale tak jest, ale to nie oznacza,
ze musisz mnie obrazac.

> Tak naprawdę to wolę najprostsze słowo wypowiedziane na
> żywo przez "szarego" CZŁOWIAKA
Masz do tego prawo.

> [...]
> zajebiści - a tak naprawde jesteście zajebiście WIRTUALNI, ZAROZUMIALI I
> NIEREALNI - z małymi wyjątkami rzecz jasna...
Zal mi Ciebie...

> Teraz prawie każdy z Was pomyślał, że jest tym WYJĄTKIEM - jeżeli tak jest
> to wykasujcie tę grupę ze swojego komputera bo jesteście po prostu
> ZAJEBIŚCIE słabi!!!
Owszem, masz racje, uwazam sie za czlowieka slabego, ale pociesza mnie fakt,
ze sa ode mnie bardziej sflustrowani i niedojrzali emocjonalnie...

> Jeżeli ktoś potrzebuje testów ( nieważne jakich ) i otrzymuje odpowiedź o
> tym, że testy to poważna sprawa i albo bądź psychologiem albo powieś się -
> to sory ale WYMIĘKAM - ale tak działa ta grupa wzajemnej adoracji!!!!
Jak Ci sie nie podobaja czyjes odpowiedzi to polemizuj z tamtymi osobami a
nie z ogolem.
Nad tym powieszeniem to bym sie na Twoim miejscu zastanowil... bo
psychologiem to Ty raczej dobrym nie bedziesz. (To jest moje osobiste i
subiektywne stwierdzenie)

> [...]
> przykład jeden z setek jak Wy DZIAŁACIE tutaj - TOTALNY BEŁKOT pasjonaci
Sformulowania "chore gowno" i "pierdolonej" swiadcza o .... wlasciwie to
nawet nie chce mi sie pisac o czym. Pani Monika ma prawo pisac to co uwaza,
a Ty sie z tym mozesz zgodzic albo i nie, nie jest to jednak powod do tego
by ja obrazac.
Pozwolilem sie nie zgodzic z tym co napisales, ale prawdopodobnie nie uzylem
sformulowan, ktore moglyby Cie urazic. Moze powinienes troszke pocwiczyc...
albo/i zaakceptowac innych...

> aleXander
Tylko sobie przez przypadek nie pomysl, ze odpisalem na Twoj list, bo sie do
czegos poczuwam, po prostu mialem potrzebe wypowiedzenia sie na ten temat ;)
Zebys potem sie nie czul niedowartosciowany, ze nikt do Ciebie nie pisze.

Pozdrawiam:
Nemo

1. Data: 2000-05-17 08:00:07

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 May 2000, aleXander wrote:

> Dam wam coś pod rozwagę - PSYCHOLOGIA polega na dialogu na żywo

Gowno prawda. Przeczytaj co to jest psychologia, a potem sobie rzygnij (w
tej kolejnosci - zebys nie pobrudzil ksiazki).

> - czemu "dyskutujecie" poprzez impulsy TPSA???

Pewnie dlatego, ze nikt z nas nie krzyczy tak glosno, by go bylo
slychac w innym miescie, czy za oceanem.

> [...]
> swoje lub kogoś pieniądze aby powiedzieć COŚ co można o kant dupy rozbić bo

To sa nasze pieniadze - mozemy je wykorzystywac w taki sposob, na jaki
mamy ochote (chocby jako substytut srajtasmy).

> są to pseudointelektualne, bełkotliwe literki odczytywane z programu
> OUTLOOKEXPRES...

No tak, Lookout. Mozna sie bylo spodziewac... Zmien to gowno na jakis
przyzwoity newsreader, to i literki beda wygladaly normalnie.

> Tak naprawdę to wolę najprostsze słowo wypowiedziane na
> żywo przez "szarego" CZŁOWIAKA niż stek CHOREGO GÓWNA, które tu czytam

Nie pasuje - spadaj, zamiast marnowac swoje cenne pieniadze.

> Wy nie pomagacie nikomu

Nie wiem jak inni, ale ja w ogole nie zamierzam nikomu pomagac. Jestem
tu tylko po to, by szydzic z takich polglowkow jak ty.

> [...]
> przykład jeden z setek jak Wy DZIAŁACIE tutaj - TOTALNY BEŁKOT pasjonaci

Testy sa chronione prawami autorskimi kolku. Nikt, kto nie jest
zlodziejem ci ich nie da. Masz wiec do nas pretensje, ze nie jestesmy
zlodziejami. Brawo - gratuluje stopnia niedorozwoju umyslowego.
Sio na pl.misc.telefonia.gsm* - tam sobie bedziesz mogl pogadac na
godnym ciebie poziomie, z innymi dresiarzami.

1. Data: 2000-05-17 08:52:41

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:

> A tymczasem *plonk*

To ja tez jednego prosze...

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski

1. Data: 2000-05-17 08:52:42

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

aleXander wrote:

> Czytam te texty i w większości chce mi się pospolicie rzygać!

A nie mowilem ze to jest grupa o rzyganiu...

> Głupie rady, pseudointelektualny bełkot sfrustrowanych niedodszłych
> psychologów bądź ludzi którzy nigdy nimi nie zostaną!!!

Strzal w dziesiatke...

> Oczywiście są wyjątki...

Zdaje Ci sie...

> Dam wam coś pod rozwagę - PSYCHOLOGIA polega na dialogu na żywo

Nie Kolego. Psychologia polega na belkotaniu o czyms, o czym nie ma sie
zielonego pojecia.

> czemu "dyskutujecie" poprzez impulsy TPSA???

Jestemy masochistami.

> to wykasujcie tę grupę ze swojego komputera bo jesteście po prostu
> ZAJEBIŚCIE słabi!!!

To polsrodek. Mam lepsza propozycje: wykasowac siebie z zycia.

> ale tak działa ta grupa wzajemnej adoracji!!!!

Stary pomylka. My sie tu nie adorujemy, my tu sobie rzygamy. Przejrzyj
posty.

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski

1. Data: 2000-05-17 09:54:51

Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrażenie, że sztukujecie gadkę!

Nic się nie bał
i zajebał.

Elk

1. Data: 2000-05-17 10:18:33

Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sio na pl.misc.telefonia.gsm* - tam sobie bedziesz mogl pogadac na
> godnym ciebie poziomie, z innymi dresiarzami.

Zanim założę dresik adidasa, złoty łańcuch na mą rozbudowaną dłoń i grubą
szyję, zanim przypnę do pasa komórkę to wyprowadzę Cię buraczku z błędu i
udowodnię, że jesteś złodziejem pierwszej wody a w dodatku masz problem z
logicznym rozumowaniem.
Po pierwsze - kto tu mówi o kradzieży praw autorskich do testów - ktoś o nie
prosi - dlaczego z góry zakładasz, że chce je za darmo - czy nie wziales pod
uwage istnienia czegos takiego jak bilety narodowego banku polskiego ktorymi
sie placi autorowi - baranie!

Po drugie - jezeli jestes taki prawy i nieskalany, jezeli w twoim komputerze
zainstalowane sa programy za licencje ktorych zaplaciles grube miliony to
pierwszy rzuc kamieniem - tylko uwazaj na monitor - baranie! ... i zlodzieju
zarazem!

Po trzecie - wszystkich ktorych obrazilem i urazilem textem o sztukowanej
gadce - PRZEPRASZAM!!! - to przez te wszystkie koksy ktore powoduja ze moj
zloty lancuch na dloni zaczyna mnie uwierac - od dzis przestaje chodzic na
silownie...

1. Data: 2000-05-17 10:29:36

Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aleXander <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ZluU4.78422$O...@n...tpnet.pl...

I jeszcze jedno - skad znasz poziom intelektualny prowadzonych rozmow na
"telefonia gsm" - BYWASZ TAM ???
Moze usiadz wygodnie, wez gleboki oddech i poopowiadaj nam o tym...

Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)
testy!
szukam
Plonk dla DrYazzgod'a
Re: Zaklinacz koni - recenzja, pomocy!