Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)

1. Data: 2000-05-16 20:35:27

Temat: Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)
Od: "Unicornis" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Czy wiecie co to jest depersonalizacja?...

No więc, wierzę iż tu sami światli ludzie. Lecz ja się za takiego także
uważałem; okazało się jednak, iż w czaszce mej nie było oleju ni kropli; a
jeśli był, to wyciekł razem z resztą.
Ale dam wam taką radę - nie palcie trawy!!! Nawet takiej z ogródka u babci.
Bo a nuż się okaże, że jesteście słabi mózgowo/fizjoogicznie jak ja i wasze
życie stanie się gównem z którego nie ma wyjścia! Hm? No i jak to brzmi?...

Ja też ściągałem z sieci miliardy artykułów na temat - mózg wytwarza podobne
substancje jak cannabinoidy / receptory dane przez naturę / trawa mniej
szkodliwa niż tytoń / nie można się uzależnić / etc. Ja też śmiałęm się z
ludzi, którzy twierdzili, że to świństwo i można się uzależnić. Ja też
kontrolowałem to (nawet naprawdę!) i w ogóle byłem chyba normalnym palaczem
z koszulką z listkiem i z uśmiechem z wieszaka w ustach.

Tylko że nie zauważyłem czegoś, co zaczęło się ze mną dziać. A potem nie
było już odwrotu (bo na to nie ma leku) i teraz nie wiem już właściwie, kim
jestem, tracę pamięć i ogólnie mam zamiar zrezygnować z życia. Tak więc, nie
palcie, a przynajmniej palcie bardzo mało (co też odradzam, bo to i tak
gówno - za przeproszeniem - daje, jako że ja zacząłem niknąć kilka miesięcy
po skończeniu palenia). Nie jestem żadną zakonnicą czy Lepperem w
przebraniu. Zachęcam wszystkich palaczy do wejścia na tą stronę (to chyba
nie zawadz, dalej możecie palić nawet po przeczytaniu paru rzeczy, a nie są
to jakieś brednie ztetryczałych lekarzy, tylko relacje osób takich jak my -
wy). Przekażcie to wszystkim swoim znajomym palaczom cannabis indica, a oni
niech przekażą to swoim znajomym - i niech każdy ma prawo do zdecydowania o
swoim losie. Ja o tym wcześniej NIE wiedziałem. Wiem, że nie paliłbym (nie
"nie zpaliłbym", ponieważ na pewno bym spróbował.... bo jestem głupi.)
wiedząc to. A więc, oto ten link. Ja odchodzę powoli w nicość (nie
sugerujcie się niezdepresjonowanym tonem tego postu, nie chciałem nikogo
odstraszyć). Proszę, pójdźcie tam i przeczytajcie parę historii osób [dział
"Stories"], albo kilka wiadomości z forum dyskusyjnego ["Forum"]. Proszę, to
rada kogoś, kto wie, "o co w tym chodzi".

http://depersonalization.hypermart.net/index.htm

1. Data: 2000-05-16 21:01:35

Temat: Nie bardziej niż czekolada [Re: Trawa jest szkoldiwa!]
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Unicornis wrote:
[..]

Demonizujesz gościu.
Problem nie leży w trawie lecz w Twojej psyche.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-05-17 00:46:47

Temat: Odp: Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)
Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Unicornis <u...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jiiU4.76102$O...@n...tpnet.pl...
> [...]

> http://depersonalization.hypermart.net/index.htm
>

> " i niech kazdy ma prawo do zdecydowania o swoim losie" - TO JEDYNE MĄDRE
SŁOWA W TWOIM POSTULACIE !!!

1. Data: 2000-05-17 00:49:29

Od: "Unicornis" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...
>Unicornis wrote:
>[..]
>
>Demonizujesz gościu.
>Problem nie leży w trawie lecz w Twojej psyche.
>
>pozdrawiam
>Arek
Takowoż właśnie mówiłem - może trzeba uważać, bo nie każdy ma odporny mózg.
A właśnie - dokładniej w mózgu nie w psyche. Zapomniałem o małym zapaleniu
opon mózgowych sprzed lat....
Nie demonizuję, tylko wyrażam swoje uczucia, btw. Ty to odbierasz jako
demonizowanie ;-)

1. Data: 2000-05-17 00:51:28

Temat: Re: Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)
Od: "Unicornis" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>SŁOWA W TWOIM POSTULACIE !!!

Dziękuję! Napisałem aż 10 mądrych słów na raz, chyba zapiszę to w
pamiętniku.

A tak przy okazji, mam wrażenie, że nie potraficie grać w taką grę co się
życie nazywa. No cóż, napisałem, co chciałem przekazać, wy bawcie się dobrze

Na ra

1. Data: 2000-05-17 02:03:38

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Unicornis wrote:

> Nie demonizuję, tylko wyrażam swoje uczucia

Wsadz sobie dwa palce, to wyrazisz lepiej...

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski

1. Data: 2000-05-17 02:03:40

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Unicornis wrote:

> A tak przy okazji, mam wrażenie, że nie potraficie grać w taką grę
> co się życie nazywa. No cóż, napisałem, co chciałem przekazać, wy
> bawcie się dobrze

Po pierwsze to Ty pierwszy pokazales jaki z Ciebie gracz i dales ciala.
Po drugie glupi cpunie to nie zadna gra tylko kara.
Po trzecie przypal sobie, bo przynudzasz.

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski

1. Data: 2000-05-17 08:00:09

Temat: Re: Odp: Trawa jest szkoldiwa! (spoiler: po szkodzie)
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 May 2000, aleXander wrote:

> " i niech kazdy ma prawo do zdecydowania o swoim losie" - TO JEDYNE MĄDRE
> SŁOWA W TWOIM POSTULACIE !!!

tnij cytaty polglowku.

1. Data: 2000-05-17 09:54:53

Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie co to jest depersonalizacja?...

Witamy desantowca z pl.rec.paranoja.

Elk

1. Data: 2000-05-17 10:32:47

Od: 9...@d...uni.wroc.pl (Jacek Jonca-Jasinski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 May 2000 02:03:38 GMT, DrYazzgod <d...@i...net.pl>
wrote:

>Wsadz sobie dwa palce, to wyrazisz lepiej...

Chlopcy to przemile bo to podobno jest grupa o psychologii.... nie o

testy!
szukam
Plonk dla DrYazzgod'a
Re: Zaklinacz koni - recenzja, pomocy!