Odp: Samotność-jak z nią skończyć?

1. Data: 2000-09-26 14:20:11

Temat: Odp: Samotność-jak z nią skończyć?
Od: "Marsaj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: marsaj <m...@i...pl>
To: <m...@i...pl>
Sent: Wednesday, September 13, 2000 10:28 PM
Subject: PD: Samotność - jak z nią skonczyc?

Dziękuję za odpowiedz (bardzo póżno ale miałem kłopoty z twardym dyskiem i
przez chwilę byłem nie komputerowy).
Myślę, że masz dużo racji i nie muszę tego traktować półżartem - wyobcowanie
(bo to chyba lepiej pasujące słowo), wynika z braku zrozumienia czyli jak
piszesz osoby, z którą miało by się wspólny cel. Niestety nie wszyscy
wychowują się w rodzinach do tego "przygotowanych" w których mieli by
oparcie podejmując ważne decyzje w swoim życiu. Czasami mam wrażenie , że
cokolwiek robie nie ma znaczenia ponieważ nikt po za mną nie akceptuje tego,
bo niema nikogo kto dążac w tym samym kierunku widzał by celowość tego
dążenia. Przez całe życie moji rodzice jawnie lub ukrycie podporządkowywali
mnie swojemu myśleniu. tzn jeśli oni żyli w takich czasach jakie do niedawna
panowały i niczego większego nie udało im się osiągnąć, to ze mną będzie tak
samo i spóścili mnie od razu. To chyba jest samotnośc. Brak partnera w
dążeniu do celu. Masz rację Robercikus. Widzę, że są tu inteligentni
ludzie-więc chyba zostanę tu dłużej.