Sennosc

1. Data: 2000-03-28 11:24:05

Temat: Sennosc
Od: "Kasia" <k...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj chlopak ostatnimi czasy ciagle bywa spiacy. Na pewno nie jest to powodem
malej ilosci snu. Spi tyle ile powinien czyli okolo 9 godzin. A moze za
duzo? Dodam jeszcze, ze calymi dniami pracuje przy komputerze.
Czy taka nadmierna sennosc moze miec jakies przyczyny, ktore mozna by
zlikwidowac?

Kasia

2. Data: 2000-03-28 11:43:56

Temat: Odp: Sennosc
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bq4r6$81a$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> duzo? Dodam jeszcze, ze calymi dniami pracuje przy komputerze.
> Czy taka nadmierna sennosc moze miec jakies przyczyny, ktore mozna by

są różne wirusy komputerowe, ale żeby miały aż tak dalekosiężne
działanie????
Tatiana

3. Data: 2000-03-28 15:08:18

Od: "Mago" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie ma ciśnienie?

--
m...@g...pl

4. Data: 2000-03-28 17:33:54

Temat: Re: Sennosc
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mago napisał(a) w wiadomości: ...
>A jakie ma ciśnienie?

Na pecherz...?

Adam B.

5. Data: 2000-03-28 23:41:20

Temat: Re: Odp: Sennosc
Od: Iwa <b...@l...com.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Mago napisał(a):

> A jakie ma ciśnienie?

> [...]

Kasiu! Odpisuję Ci w imieniu mojej żony, której cierpliwość została
nagrodzona 8-): Opisuję Ci mój własny przypadek długotrwałej pracy przy
PC, która skończyła się burdą u szefa, w międzyczasie sennością a w
efekcie obniżeniem sprawności działania. Leczenie zajęło 2 lata.
Nie jest to pełna odpowiedź na Twoje pytanie ale objawy zdają się być
podobne.

1) ODSTAW GO od KOMPUTERA, to jest choroba!!! na szczęście uleczalna.
Klubu Anonimowych Kompuholików jeszcze nie ma ale Twój ma szansę być
Prezesem.
2) jeśli już musi gapić się na ekran - kup mu lepszy monitor. Najlepiej
LCD. Można przy nim pracować godzinami (problem tylko z oczami). Kiedy w
służbowym laptopie padła matryca LCD i używałem monitora - po dwóch
godiznach bolała mnie głowa (+oczy).
3) wyznacz ścisły czas na
pracę/"dzieci_lub_inne_hobby_na_przykład_Twoje_zakup
y"/sen.
Jest fajna reguła: 3x8 (8 dla siebie, 8 dla innych 8 snu)

4) niech się gimnastykuje, Boże! zapomniałem tego wyrazu - samo
napinanie mięśni. Zwłaszcza w czasie pracy.
5) wyciągaj Go na zakupy i inne rozrywki, żeby tylko przestał myśleć o
ukochanej Javie.
6) niech kąpie dziecko, karmi je, utula do snu i przestanie myśleć o
walorach klawiatury
7) kiedy śpię 9 godzin jestem senny cały dzień, kiedy tylko 6-7 - cały
dzień jest fajnie a w razie senności po południu krótka drzemka może
fantastycznie postawić na nogi
8) niech wstaje o 6 nie dlatego że budzik jest upierdliwy tylko żeby go
wyłączyć zanim zadzwoni, a spać nie później jak o 23:30
9) a ciśnienie mam normalne (w pęcherzu też ;-)

mnie to pomogło, może Twojemu też

73 8-)))

Bartec

6. Data: 2000-03-29 05:45:08

Temat: Odp: Odp: Sennosc
Od: "* piotr'ek *" <p...@g...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) ODSTAW GO od KOMPUTERA, to jest choroba!!! na szczęście uleczalna.
> Klubu Anonimowych Kompuholików jeszcze nie ma ale Twój ma szansę być
> Prezesem.

Przy komputrze siędzę maks.6-7 godz. dziennie, z czego efektywnie może ze 4
i też jestem śpiący - nawet na urlopie.

> Kiedy w
> służbowym laptopie padła matryca LCD i używałem monitora - po dwóch
> godiznach bolała mnie głowa (+oczy).

Mnie nigdy nie bolała głowa, a siedziałem kiedyś nawet i po 10-12 godzin.

> 7) kiedy śpię 9 godzin jestem senny cały dzień, kiedy tylko 6-7 - cały
> dzień jest fajnie a w razie senności po południu krótka drzemka może
> fantastycznie postawić na nogi

Kiedy śpię 6-7 godzin dziennie to budzę się przez następne 2-3 godziny, a i
tak jestem śpiący cały dzień. Kiedy śpię 9-10 godzin dziennie to... jestem
śpiący tylko pół dnia bo nie muszę wstawać o chorych godzinach (6.21).

> 8) niech wstaje o 6 nie dlatego że budzik jest upierdliwy tylko żeby go
> wyłączyć zanim zadzwoni, a spać nie później jak o 23:30

Wstawanie przed budzikiem jest niemoralnie niepoprawne. Znasz dla mnie
jakieś wspaniałeeeeeeeeeeee idę spać... lekarstwoooooooooooo.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

7. Data: 2000-03-29 19:42:50

Od: "Kasia" <k...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pomoc. Nie moge jednak spelnic wszystkich
wymienionych przez Ciebie punktow.

> 1) ODSTAW GO od KOMPUTERA, to jest choroba!!! na szczęście uleczalna.
> Klubu Anonimowych Kompuholików jeszcze nie ma ale Twój ma szansę być
> Prezesem.

to jest jego praca, wiec nie da sie inaczej. Sam jednak ostanio przyznal,
ze coraz mniej czasu przy nim spedza.

> 4) niech się gimnastykuje, Boże! zapomniałem tego wyrazu - samo
> napinanie mięśni. Zwłaszcza w czasie pracy.

jak tylko zrobi sie cieplej bedziemy chodzic na wycieczki i jezdzic po
gorach.
Chyba pomoze.

> 6) niech kąpie dziecko, karmi je, utula do snu i przestanie myśleć o
> walorach klawiatury

jeszcze nie ma co kapac :-)

> 8) niech wstaje o 6 nie dlatego że budzik jest upierdliwy tylko żeby go
> wyłączyć zanim zadzwoni, a spać nie później jak o 23:30

to jest nierealne. Jak wczesniejsze punkty roznymi sposobami mozna by bylo
spelnic, to tego po prostu sie nie da.

> mnie to pomogło, może Twojemu też

zobaczymy, jak bedzie.

> Bartec