Sex bez zobowiazan.

1. Data: 2000-08-01 14:59:06

Temat: Sex bez zobowiazan.
Od: "Kamila" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co o tym sadzic?

pozdr
Kamila

1. Data: 2000-08-01 15:02:29

Temat: Re: Sex bez zobowiazan.
Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o tym sadzic?
> pozdr
> Kamila
jak dla mnie obrzydlistwo
jak i ze zobowiazaniami hihihi
g.

1. Data: 2000-08-01 15:20:11

Od: "YaANCeY" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila wrote in message <_ABh5.3328$ct3.85281@news.tpnet.pl>...

>Co o tym sadzic?

Jezeli obie strony tak do tego podchodza to bardzo fajnie. Ale wydaje mi sie
(przynajmniej tak jest w moim przypadku) ze nawet sex bez zobowiazan rodzi
post factum zobowiazania. Poza tym sex sam w sobie zobowiazuje mnie w jakims
stopniu do tego aby kobieta byla rownie zadowolona co ja.

1. Data: 2000-08-01 15:24:44

Od: "F@ker off-line" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

A istnieje inna foma <sexu>?

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-08-01 16:21:23

Od: "Raf" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
>(przynajmniej tak jest w moim przypadku) ze nawet sex bez zobowiazan rodzi

Niekoniecznie jeżeli są świadomi tego to nie musi. też zależy o jakich
zobowiązaniach mówisz. Mi chodzi o te głębsze. Bo czuję się zobowiązany ją
po wszystkim przytulić a nie zabrać dupę wtroki (jak bez zobowiązań to bez
zobowiązań).
Inna sprawa to w przypadku wpadki. ale to już na dłuższe pogadanie. A może
warto?

>Poza tym sex sam w sobie zobowiazuje mnie w jakims
>stopniu do tego aby kobieta byla rownie zadowolona co ja.

Witam w klubie!
Nic nie sprawia mi większej przyjemności i nic bardziej nie podnieca jak
fakt że zrobiłem dobrze (fuj jak to brzmi) mojej partnerce.
Raf

1. Data: 2000-08-01 19:35:41

Temat: Odp: Sex bez zobowiazan.
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamila <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:_ABh5.3328$c...@n...tpnet.pl...
> Co o tym sadzic?
Mysle ze, nie ma seksu bez zobowiazan.
Pozdrawiam Val.

1. Data: 2000-08-01 20:06:29

Od: "Artur Powszek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o tym sadzic?

Odpowiem zartem. Sa to slowa Chef'a z SouthPark'u:

"Seks bez zobowiazan nudzi sie po dwudziestu, trzydziestu latach"

Artur Powszek
a...@p...wp.pl

1. Data: 2000-08-01 20:54:01

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamila :
> Co o tym sadzic?
>
> pozdr
> Kamila

Totalna bzdura

Filip

1. Data: 2000-08-01 20:54:02

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik YaANCeY :

> [...]
jakims
> stopniu do tego aby kobieta byla rownie zadowolona co ja.

Dokładnie, dlatego myślę, że nie ma czegoś takiego jak seks bez zobowiązań.
Taką etykietkę przykleja się w przypadku, gdy partnerzy chcą pójść do łóżka,
ale przerażeni skutkami i zobowiązaniami (o których gdzieś tam słyszeli)
mówią sobie - "eee tam, to tylko raz, bez zobowiązań".
Akurat...

Filip

1. Data: 2000-08-01 22:53:23

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o tym sadzic?
>
> pozdr
> Kamila

To troszeczke bez sensu. Sex bez obowiazan, moze fajnie to brzmi i wyglada,
ale na dluzsza mete moze byc glupie i klopotliwe.

Sex bez zobowiazan, czy robisz to tylko dla walsnego pocieszenia ?

pozdrawiam
Zbirkos

Re: szukam miło?cI
Re: czesc