Sklepy w Wrocławiu ?

1. Data: 2001-04-30 08:46:12

Temat: Sklepy w Wrocławiu ?
Od: "DeepBlue" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesują mnie sklepy (nie małe) z iglakami właśnie w tym mieście gdzie ?,
widziałem w TV reklamę ale nie zpamiętałem.
Za wszelkie info z góry dzięki
Darek
a...@i...pl

2. Data: 2001-05-02 09:01:56

Temat: Re: Sklepy w Wrocławiu ?
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O hurtowe ilości można pytać w Hortico (targowisko na Głogowskiej - po
drugiej stronie torów za HITem w prawo).
Warto też zajżeć do sklepu przy Ogrodzie Botanicznym i do Kwiatona przy
Bolesławieckiej.
Coraz większe wybory są w przydrożnych szkółko/sklepach w Radwanicach i
Siechnicach.

Użytkownik DeepBlue <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cj8on$fir$...@n...internetia.pl...

3. Data: 2001-05-04 08:19:17

Temat: Odp: Sklepy w Wrocławiu ?
Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Znam rynek wrocławski dość dobrze i chętnie Ci pomogę tylko określ czego
dokładnie poszukujesz okazów czy raczej tanich iglaków bardziej pospolitych.
Pozdrawiam
Yaro

Tanie, szybko rosnace pnacze
Jak pomnożyć dracenę.