Slub - oplaty dla ksiedza !!!

101. Data: 2003-02-06 08:52:55

Temat: Odp: Slub - oplaty dla ksiedza !!!
Od: "monia" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...
> Nikt nikogo nie zmusza ;-)
> ale....
> i..
> Ziarnko do ziarnka...

Jak to dobrze Qwax, ze tak sie troszczysz o Kosciol. Musisz byc
rzeczywiscie jego wiernym synem, skoro tyle uwagi mu poswiecasz. Tak
trzymac. A moze ty sie do klasztoru wybierasz? Co ja mowie, ty pewnie juz
jestes ksiedzem, tylko sie nie ujawniasz, zeby nas nie zawstydzac z powodu
naszej obojetnosci na problemy koscielne. ma

102. Data: 2003-02-06 09:27:33

Temat: Re: Slub - oplaty dla ksiedza !!!
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to dobrze Qwax, ze tak sie troszczysz o Kosciol.
Musisz byc
> rzeczywiscie jego wiernym synem, skoro tyle uwagi mu poswiecasz.

Tyle?? Tyle co nic!!!

> Tak
> trzymac. A moze ty sie do klasztoru wybierasz?

Nie - do żeńskiego mnie nie przyjmą a czysto męskie towarzystwo mnie
nie interesuje.

> Co ja mowie, ty pewnie juz
> jestes ksiedzem,

bliżej mi do proroka ;-))))))
Ale nie będę sie ujawniał bo prorocy krótko żyją ;-///

Pozdrawiam
Qwax

103. Data: 2003-02-06 10:16:38

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@2...17.138.62>, ...@...Q says...
> bliżej mi do proroka ;-))))))
> Ale nie będę sie ujawniał bo prorocy krótko żyją ;-///

Qwax, jednego proroka juz tu mielismy, wystarczy na 21 wiek ok ? :) :)

K.

104. Data: 2003-02-06 11:27:02

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Qwax, jednego proroka juz tu mielismy, wystarczy na 21 wiek ok ? :)
:)

Chyba napisałem że nie będę się ujawniał!!! ;-)))
A bliżej mi do proroka niż do księdza dlatego, że pokorę czuję jedynie
przed Bogiem (a księża kłaniać się jeszcze muszą całej hierarchii
pomiędzy plebanem a Papieżem)

Pozdrawiam
Qwax

slownik damsko meski -mesko damski