Śmiałość-rozmawianie z dziewczynami

1. Data: 2002-02-05 18:41:52

Temat: Śmiałość-rozmawianie z dziewczynami
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pewien problem (ten problem z wymyślaniem tematów do rozmów staram się
pokonać-dzięki wszystkim, którzy starali mi się w tym problemie pomóc).
Polega on na tym, że czasami wiem co powiedzieć do dziewczyny, którą chcę
poderwać, ale jakoś nie mogę podejść i powiedzieć tego.
1)Często problemem jest to, że ona jest z koleżankami. Staram się więc
zaprzyjaźnić z jej koleżankami, żeby ich obecność mi nie przeszkadzała - ale
nadal mi przeszkadza, bo zaprzyjaźniłem się trochę tylko z dwoma jej
koleżankami, z którymi przebywa najczęściej.
2)Przeszkadza mi nadal to, że nie mogę/ nie chcę przerywać jej rozmowy z
koleżankami.
3)I po trzecie trudno mi jest się odezwać- chociaż z tym odzywaniem się, jak
mi nie przeszkadzają te dwa pierwsze punkty to jest nie tak źle.
Bardzo proszę o pomoc

1. Data: 2002-02-05 18:54:20

Temat: Re: Śmiałość-rozmawianie z dziewczynami
Od: "Marcin T." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))))

Użytkownik <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-02-05 19:29:27

Od: "Calthia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin T." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> :-))))

Coz za rozbudowana odpowiedz...
Ciekawa jestem, czy jak ty masz jakis problem i prosisz o rade to ludziska
smieja Ci sie w twarz?
To by wyjasnialo Twoje zachowanie....

CAT

P.S Jako ze to moj pierwszy post na tej grupie...Witam wszystkich
serdecznie:)

1. Data: 2002-02-05 19:52:51

Od: "Marcin T." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie był żaden śmiech w twarz. Wyraziłem tylko mój nastrój po przeczytaniu
maila. Jeśli kogoś to uraziło - przepraszam. Nie taka była moja intencja.

PS

Nie próbuj budować sobie samooceny poprzez wywołwanie konfliktów.

Jeśli ktoś na mój post odpowie śmiechem czy bluzgami - a mnie to nie
odpowiada , to negatywna ocena powstaje we mnie - mówiąc prościej to mój
problem, a nie osoby śmiejącej się.
Rzeczywistość jest jaka jest. To jedynie Twoje reakcje emocjonalne
sprawiają, że coś jest "dobre" czy "złe". Nie ma świata obiektywnego :-)))
No chyba, że pustka :-)))
Jeśli chcesz wyśmiej mnie DO WOLI :-)))))

Pozdrawiam

1. Data: 2002-02-05 20:12:42

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

smb-sth napisał:

> [...]
>poderwać, ale jakoś nie mogę podejść i powiedzieć tego.
>1)Często problemem jest to, że ona jest z koleżankami.
[cut]

Rozumiem, że powiedzenie jej, że chciałbyś z nią zamienić dwa słowa na
osobności nie wchodzi w rachubę...?

Saulo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-05 20:14:02

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Calthia:

>P.S Jako ze to moj pierwszy post na tej grupie...Witam wszystkich
>serdecznie:)

Herzlich Wilkommen w tym cyrku :-)

1. Data: 2002-02-05 20:19:15

Od: SiNuS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Calthia" możemy przeczytać:

> Coz za rozbudowana odpowiedz...
> Ciekawa jestem, czy jak ty masz jakis problem i prosisz o rade to ludziska
> smieja Ci sie w twarz?
> To by wyjasnialo Twoje zachowanie....

On się nie zaśmiał tylko uśmiechnął... chytasz różnicę? ;->

SiNuS

1. Data: 2002-02-05 21:07:40

Od: "Dark Cool" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadal mi przeszkadza, bo zaprzyjaźniłem się trochę tylko z dwoma jej
> koleżankami, z którymi przebywa najczęściej.

No to fajnie - poznałeś już Jej dwie koleżanki, a Ona sama jedna....

Spróbuj je o Nią wypytać, a później, jak już będą we trzy, przejdź obok
i pozdrów je - powinny się wszyskie roześmiać (hihotać ?) i chociaż na Ciebie
spojrzeć - jeżeli tak, to znaczy, że jej o Tobie naplotkowały - teraz
standardowe zagranie - "ja też chcę się pośmiać" - a dalej - masz gotowe tematy.

Pamiętaj - Ona wie, że Ci się podoba - jest zaciekawiona, czyli na pewno chce
Cię bliżej poznać.

Będziesz trochę spięty - to dobrze - znaczy że Ci na Niej zależy.

Jeżeli Jej koleżanki będą musiały już iść bo cośtam - sukces.

Jeżeli Ona będzie chciała iść z nimi - zatrzymaj Ją.

Gdzie idzie, a ja w tą samą stronę, a może po drodze gdzieś wejść.
Jak Ona rzuci trochę własnych pomysłów - to nie trać głowy ze szczęścia,
tylko prowadź - jak dziennikarz prowadzący jakieś forum - profesjonalnie -
Ona to doceni.

I nie gadaj za dużo, jak będzie cisza - jaka piękna odprężająca cisza.... bla bla,
spraw, żeby sama zaczęła mówić - jak nie - uśmiechaj się do Niej - Ona do Ciebie
i jakoś dalej wybrniesz.

Ciag dalszy w następnym odcinku.

czytał Dark Cool

1. Data: 2002-02-05 21:45:27

Temat: Odp: Śmiałość-rozmawianie z dziewczynami
Od: "heniu" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin T. <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3pd58$o54$...@n...tpi.pl...

> [...]
:-)))
> No chyba, że pustka :-)))
> Jeśli chcesz wyśmiej mnie DO WOLI :-)))))

Po pierwsze to chcialbym poklonic sie komus kto tu wspomnial ze to jest
grupa dyskusyjna a nie terapeutyczna. Dlatego tez nie podobaja mi sie posty
w stylu "Pomozcie nie wiem co robic".
Jednak (po drugie) uwazam ze twoja demonstracja 'smiechow czy bluzgow' jak
najbardziej godzi w autora. To jaka reakcje adresat 'smiechu' wygeneruje
zalezy oczywiscie od niego - to prawda ale jezeli ktos by ciebie kopnal a
twoj organizm jakims cudem nie wytworzyl sygnalu bolu to oznacza ze kopiacy
jest w porzadku?

1. Data: 2002-02-05 21:55:17

Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że powiedzenie jej, że chciałbyś z nią zamienić dwa słowa na
> osobności nie wchodzi w rachubę...?

No raczej nie. A poza tym nie będe jej tego mówił za każdym razem, kidy chcę
z nią pogadać, a ona jest z koleżankami.

nie chce mi sie...
szukam ksiazki Wechslera
POZDROWIENIA
OT WIRUS!