Spierzchnięte usta

1. Data: 2003-03-08 12:39:24

Temat: Spierzchnięte usta
Od: "Anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z was może mi poradzić co robić jak się ma popękane usta. Jak je
wygładzić? Pomadka na takich ustach wygląda okropnie.
Pozdrawiam Anpaho

1. Data: 2003-03-08 12:51:01

Temat: Re: Spierzchnięte usta
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anpaho napisał:
> Czy któraś z was może mi poradzić co robić jak się ma popękane usta. Jak je
> wygładzić? Pomadka na takich ustach wygląda okropnie.
> Pozdrawiam Anpaho

-miodzik na usta na noc
-balsam do ust larose posey (czy jak to tam sie pisze)
-balsam do ust z oriflema (miodzik)

polecam

1. Data: 2003-03-08 17:59:16

Temat: Odp: Spierzchnięte usta
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z was może mi poradzić co robić jak się ma popękane usta. Jak
je
> wygładzić? Pomadka na takich ustach wygląda okropnie.
> Pozdrawiam Anpaho

Balsam do ust Vichy albo Tisane. I staraj sie wybierac szminki nawilzajace .
Wiekszosc blyszczykow tez nawilza ( ja osobiscie nie trafilam jeszce na ta
ki, ktory by mi wysuszal usta)
=====
annaM

1. Data: 2003-03-08 18:52:59

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, ze spierzchnietymi ustami to ja juz walcze od lat, ale na dluzsza mete
nic nie pomaga. Balsam La Roche, jakos tak zupelnie sie nie wchlania i
zchodzi go tyle ile nalozylam, ostatnio zaczal mi pomagac Tisane, ktory
jeszcze niedawno wcale nie dzialal. No i staram sie uzywac nawilzajacych
pomadek, a najlepiej rzeczywiscie blyszczykow. Zeby jako tako wygladalo, to
przed nalozeniem pomadki smaruje sobie usta odrobina Niwea Soft, czekam az
wchlonie i wtedy przynajmniej nie sa takie koszmarnie wysuszone. Zreszta na
noc tez Niwea soft, albo nawet czasem lepiej zwykly krem NIwea, tylko gruba
warstwe. Jak sobie robie maseczke nawilzajaca smaruje tez usta, troche to
tez pomaga. Ciekawa jestem balsamu z Vichy, ale tyle juz w te cuda
zainwestowalam, ze watpie czy by cos pomogl.
Pozdrowka
Maga

1. Data: 2003-03-08 21:37:56

Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy któraś z was może mi poradzić co robić jak się ma popękane usta. Jak
je
> wygładzić? Pomadka na takich ustach wygląda okropnie.
> Pozdrawiam Anpaho

Neutrogena, pomadka do ust. Przynosi ukojenie takim spierzhcnietym ustom,
leczy je.

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

1. Data: 2003-03-09 09:51:10

Od: "Jędrek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tisan jest ok, tylko trzeba miec zawsze czyste paluszki, aby go nalozyc.
Teraz juz od dwoch lat uzywam pomadek FlosLeku - z maslem kakaowym lub
karite - dla moich od 30 lat spierzchnietych warg sa rewalacyjne. A w ogole
to taka dolegliwosc moze byc ciekawie zinterpretowana przez homeopate...
Ula

1. Data: 2003-03-09 10:19:57

Od: "Luc" <L...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Anpaho" <a...@w...pl> wrote...

> Czy któraś z was może mi poradzić co robić jak się ma
> popękane usta. [...]

Mam ten problem od dzieciństwa i do wielu lat próbuje coś z nim zrobić,
najwidoczniej mam jakoś skłonność do tego, bo brak odpowiedniej
pielęgnacji ust szybko przywraca problem. A jak wygląda moja
pielęgnacja, która zapewnia mi w miarę "normalną" powierzchnię ust?
Przez jakiś czas (około dwóch lat) używałem balsam do ust Tisane, ale od
około roku używam pomadki LipCare firmy Nivea, szczególnie polecam MED;
osobiście czasami też używam CLASSIC, ale IMHO jest mniej skuteczna.
Istnieją także inne, m.in. "wiśniowa", ale one nie są już bezbarwne, a
ja - jako że jestem mężczyzną starający się dbać o swoją reputację - nie
chce mieć pomalowanych ust na jakiś kolor ;)
Pomadki są dużo wygodniejsze w aplikowaniu niż np. balsam Tisane, a i
cenowo wychodzi to +/- to samo. Obecnie w zależności od miejsca zakupu
pamadka ochronna Nivea MED kosztuje około 8 do 9zł. Średnio jedna
starcza mi na około miesiąc, przy kilkunastokrotnym używaniu dziennie
(nakładam bardzo delikatnie, miejscowo, głównie na dolne usta).

Luc

PS. Grupę "podczytuje" od jakiegoś czasu, ale to mój "debiut".
Pozdrawiam serdeczenie wszystkie grupowiczki i grupowiczów :)

1. Data: 2003-03-09 14:36:59

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Luc <L...@b...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> PS. Grupę "podczytuje" od jakiegoś czasu, ale to mój "debiut".
> Pozdrawiam serdeczenie wszystkie grupowiczki i grupowiczów :)

A Ty co tutaj?? :-)) Znowu mnie sledzisz :-)
Zeby nie bylo ot - ja tez uzywam Nivea Med :-)

Gosia

1. Data: 2003-03-09 14:46:53

Od: "Luc" <L...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <G...@b...org> wrote...

> A Ty co tutaj?? :-)) Znowu mnie sledzisz :-)

Czemu znowu?
Ciekawa grupa po prostu :)

Luc

1. Data: 2003-03-09 14:47:16

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra rzecz to kremik efaclar z firmy La Roch Posay
cena kolo 25 pln
a naprawde rewelacja i mozna stosowac jako blyszczyk
pozdrawiam
K.

jak walczyc z opryszczka???
RE: VACU STEP
samoopalacz- nazwa?
Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?
Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?