Odp: Sztuczna Inteligecja

Data: 2000-03-28 13:47:14
Temat: Odp: Sztuczna Inteligecja
Od: ".designer" <b...@k...net.pl>

Użytkownik [ Hypnos ] <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:J6QD4.5840$a...@n...tpnet.pl...

> Bynajmniej. Tak postrzegasz sztuczna inteligencje Ty. Faktycznie nie jest
> ani program, algorytm, baza danych czy cos takiego. Sztuczna inteligencja
ma
> dac maszynie (tworowi martwemu fizycznie, nieozywionemu duchowo) mozliwosc
> uczenia sie: poznawania, zapamietywania ale nie w taki sopsob jak robi to
> np dysk Twego komutera. Sztuczna inteligencja sama! bez zewnetrznej
> ingerencji bedzie sie uczyc. Tak jak male dziecko: poznaje, bada analizuje
> wykorzystuje - lecz w sposob rozumny!!!

Alez ja sie z Toba zgadzam. Tylko, ze to zabawa na przyszlosc.
A moze wrecz nigdy tego nie dokonamy...

> Komputer wcale nie jest lepszy. Owszem, szybciej liczy. Ale nic ponad to.
> Potrafi kochać? Nienawidzić? Zdenerwować sie przed sesja??? Co najwyzej
sie
> zawiesi.

jak wezmiesz palmtopa z baza danych na egazmin, to zdasz na 5.

> Definicja X:
>
> X (iks) - tzw niewiadoma stopnia dowolnego i dobrowolnego. Moze oznaczasc
> wszystko albo nic, zalezy na co ma ochote.

Moja definicja X:

X (iks) - tlumaczy fenomen zycia.
Czy ktos sie zastanawial dlaczego cala aparatura medyczna podlaczona do
martwego czlowieka,
utrzymujaca jego funkcje zyciowe, go nie ozywi. Czy jest to tylko kwestia
naszej niewiedzy czy czegos wiecej ?
Czy mozg to tylko kula polaczen nerwowych czy cos wiecej?

designer