Szukam osob znajacych sie na alergii

1. Data: 2000-04-03 11:14:00

Temat: Szukam osob znajacych sie na alergii
Od: Sebastian Lysiak <s...@l...ifichm.us.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Mam nastepujacy problem, moze to bedzie dlugie ale zaczynam:
Otoz w moim najblizszym otoczeniu (mama,siostra) znajduja sie
alergicy, myslalem ze i ja sie wywine od ej choroby, ale chyba
niestety sie mi to nie udalo. Otoz objawy sa nastepujace,okolo
tygodnia temu dostalem wysypki na calym ciele, oprocz tego zdarza
mi sie lzawienie oczu (dosc czesto). Lecze sie czesto na zapalenia
migdalow, ktore w zaleznosci od laryngologa roznie sie ocenia, na wyciecie
lub tez nie...pisze o tym dlatego ze slyszalem ze to rowniez moze byc
skutkiem alergii.Jako pacjent udalem sie najpierw do ogolnego lekarza,
gdzie opowiedzialem powyzsza historie. Ten spojrzal na wysypke i skierowal
mnie do dermatologa. Po kilku dniach zarejestrowalem sie i poszedlem do
laryngologa, i teraz zapamietajcie ten tekst, ogladnal moja wysypke i
powiedzial ze mam malo sie myc. Przepisal mi lekarstwo. ktorego nazwy nie znalem
a jakie bylo moje zdziwienie gdy poszedlem do apteki i okazalo sie ze
to sa antyhistaminy przeciwalergiczne. Nadmienie ze takie same tabletki o tym
samym skladzie dostalem od laryngologa, oraz kiedys innego lekarza.
W zwiazku z tym mam w domu juz 3 paczke lekow przeciwalergicznych
(m.in Zyrtec).
Pytanie do pomocnych ludzi...czy tak ma byc ze laduje sie w czlowieka lekarstwa
przeciwalergiczne i odmawia sie skierowania go na testy?
Prywatnie mnie nie za bardzo stac gdyz jestem studentem.
A co do tego mycia a raczej jego ograniczenia, otoz od 5 lat regularnie
chodzilem na basen i nigdy nie mialem wysypki, teraz mam od grudnia przerwe
i dostalem uczulenia na wode??? Cos mi sie wierzyc w to nie chce?
Prosze pomozcie, bo nie wiem czy wziac ten lek, jesli go wezme to nie moge isc
na testy...Poradzcie cos...prosze
Sebastian

2. Data: 2000-04-04 00:13:28

Temat: Odp: Szukam osob znajacych sie na alergii
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Czy jest to lekko swędząca wysypka objawiająca się niewielkimi
zaczerwieniami
skóry oraz malutkimi (sorry za nie fachowe nazewnictwo) syfami które różnią
się
od zwykłych syfów tym, że są czerwonawe ???
Jeśli tak to ja mam to samo i równiez dermatolog przepisał mi ten sam lek co
Tobie.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

3. Data: 2000-04-04 09:29:43

Od: "grzechu" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Włącze sie do dyskusji mam cos takiego samego, z tym że tylko na twarzy.
Pojawiło mi się to w czwartek, objawy podobne wraz z pieczeniem oczu.
Może jesteśmy na to samo uczuleni?

Pozdrowienia.

Wojtek Grzesiak.
g...@p...com
ICQ 60143023

4. Data: 2000-04-05 10:35:36

Temat: Re: Odp: Szukam osob znajacych sie na alergii
Od: Sebastian Lysiak <s...@l...ifichm.us.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2000-04-05 21:48:18

Temat: Odp: Odp: Szukam osob znajacych sie na alergii
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio zaczyna mi sie to "wysypywac" w okolicach szyji, natomiast
> przepisano mi na to Flonidal, oraz masc do wykonania zawierajaca
> hydrocortizon. A stwierdzenie ze jestesmy na to samo uczuleni...
> hmmm....byc moze, bo wlasnie nie wiem na co gdyz jak pisalem
> mimo moich prosb nie wypisano mi skierowania do alergologa
> i na testy. Nie jestem lekomanem, ale mysle ze chyba pacjentowi
> nalezy sie cos wiecej niz stwierdzenie prosze unikac mycia.
> Takie przepisywanie lekow nie poprzedzone testami, prowadzi
> wedlug mnie do istniejacego wszechobecnego (faszerowania) przepisywania
> [...]

Sorry za moze glupie pytanie ale taj jakos chodzi mi to nadal po glowie...
czy
to moze byc oznaka zarazenia wirusem HIV ???
Co do tego co napisal przedmówca to u mnie równiez zaczyna mi sie to robic
na szyji. Czasami jest OK a czasami swedzi jak cholera.
I nie mam pojecia co to moze byc bo ten Zyrtec nic nie daje.
Smarowalem sie tez pudrem w plynie który przepisal mi dermatolog ale i to
nic nie daje.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

pan doktor /?/
Algi Morskie (japońskie kryształy) (długie)
co dziala na obnizenie popedu plciowego?
Witaminy a bol serca
gronkowiec