[Trądzik] Maszynka elektryczna vs manualna

1. Data: 2005-11-25 20:26:18

Temat: [Trądzik] Maszynka elektryczna vs manualna
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Lepiej sie golic na mokro? Czy lepiej uzywajac maszynki elektrycznej?
Wydawalo mi sie, ze metoda tradycyjna jest bardziej higieniczna, ale
znajomy mi powiedzial ze dermatolog (kobieta) polecila mu zeby sie golil
elektryczna, bo niby mniej podraznia...jak z tym jest?

Dobra jednorazowka to jakies 5zl
Elektryczna od 100zl w gore.

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2005-11-26 09:55:40

Temat: Re: [Trądzik] Maszynka elektryczna vs manualna
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 20:26:18 +0000 (UTC), Hektor wrote:

> [...]
> znajomy mi powiedzial ze dermatolog (kobieta) polecila mu zeby sie golil
> elektryczna, bo niby mniej podraznia...jak z tym jest?

Pytasz o prywatne opinie? Proszę bardzo.

Golę się nieczęsto i tylko w niektórych miejscach twarzy ;) Dostałem
kiedyś w prezencie elektryczną maszynę do golenia Philipsa średniej
klasy. Od czasu do czasu próbuję, licząc że się przyzwyczaję, ale za
każdym razem efekt jest spektakularny - robię się czerwony i swędzący w
miejscach golonych:) Po goleniu na mokro nigdy tak nie miałem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

3. Data: 2005-11-26 10:17:48

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> każdym razem efekt jest spektakularny - robię się czerwony i swędzący w
> miejscach golonych:) Po goleniu na mokro nigdy tak nie miałem.

Potwierdzam. U mnie jest tak samo. Elektryczna podraznia, a zwykla nie.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2005-11-26 12:41:28

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a)
wnews:oueb7onc5us8$.dlg@always.coca.cola:

> [...]
> każdym razem efekt jest spektakularny - robię się czerwony i swędzący w
> miejscach golonych:) Po goleniu na mokro nigdy tak nie miałem.

Ok, dzieki. Tak tez myslalem. Ludzie ktorych znam i sie gola maszynka
elektr. tez narzekali.

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2005-11-26 16:25:00

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

dziwna ta pani dermatolog ... mnie uczono, ze :

TRADZIK (lub figówka lub etc) JEST szczególnym wskazaniem do uzywania
JEDNORAZÓWEK, gdyz maszynek elektr. w domu po prostu nie mozesz sterylizowac
.. a maszynke jednorazowa - wywalasz ... :)

co do maszynek: mam philipsa, z górnej pólki (z systemem nivea), no i
niestety ... uwazam, ze te rotacyjne : takie kóleczka: sa delikatnie
mówiac - do bani- podraznia mnie i nie jestem w stanie do tego sie
przyzwyczaic - próbowalem przez 2 miesiace, ale ciagle "zaciaga" mi skóre i
robi rany ... moze mam zbyt delikatny zarost jak i skóre [ale o tym
producent pisze w instrukcji...]

o wiele bardziej delikatne sa takie, które poruszaja sie na boki - np.
panasonic lub braun ... i tez maja system golenia na mokro :)

6. Data: 2005-11-28 12:56:49

Temat: Odp: [Trądzik] Maszynka elektryczna vsmanualna
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem na ulicy ruska za 30 zl z podluznym elem.tnacym.Taka w gumowej
oprawie.Rewelacja, lepsza niz moje Browny
NLD
Użytkownik Hektor <m...@N...alternatywa.net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...0.0.1...
> [...]
> znajomy mi powiedzial ze dermatolog (kobieta) polecila mu zeby sie golil
> elektryczna, bo niby mniej podraznia...jak z tym jest?

Poszukuję Ekspertów
Katar
Za duże?
TEST CIĄŻOWY interpretacja wyniku INSEMINACJA
"euthyrox" kontra "thyreotom forte"