Trzy lata :-)))

11. Data: 2003-02-16 22:57:31

Temat: Re: Trzy lata :-)))
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:779c.0000040d.3e50100d@newsgate.onet.pl
Użytkownik<c...@o...pl> napisał(a):

> Wystarczyło uderzyć w stół by nożyce sie odezwały????

Hejka, ale fajnie :-) Zupełnie nie wiem o co chodzi.
Pozdrawiam wybiórczo Ja...cki

12. Data: 2003-02-16 23:38:44

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> To Ty jeszcze pl.rec.ogrodowy smarkacz jesteś.... Nie umniejszając...
>
> ;-)
>
> --
> Rafał Wolski
> http://ogrody.agrosan.pl/ - strona grupy pl.rec.ogrody
>
> Mam gdzieś Wasze epitety.Będę na grupie tak długo jak zechcę.
Jeśli razi nie używanie przeze mnie skrótów komputerowych,trudno.

boletus

13. Data: 2003-02-16 23:46:47

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja najbardziej lubię chyba Januszowe krótkie i szybkie reakcje na niektóre
posty.
Pisz Januszu, pisz...

Pozdrawiam

Marta

14. Data: 2003-02-16 23:54:44

Temat: Odp: Trzy lata :-)))
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Jeśli razi nie używanie przeze mnie skrótów komputerowych,trudno.
>
> boletus

A kto Cię stąd wyrzuca???
Jesteś przewrażliwiony na swoim punkcie. Ten "smarkacz" to nie do Ciebie
tylko do "Trzylatka ". A Ty jesteś jeszcze osesek (:-))
Pozdrawiam- Jagoda

15. Data: 2003-02-17 05:30:11

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Tak jakoś teraz, w lutym mija trzy lata odkąd się z Wami zadaję. :-)))

Nieprawda. Minelo tak jakos w styczniu, a dokładnie 31 stycznia o 13:57
:-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

16. Data: 2003-02-17 07:00:06

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymienia winorośla obok iglaków, bylin, owocowych itp :-))))) I uczestnicy
> ankiety wcale się temu nie dziwią, a jedynie przekomarzają się gdzie je
> umieścić w skali popularności :-))))) Zabawę mam przednią! :-)
> No i Bogusław winnicę zakłada. :-))) Co trzy lata temu nawet do głowy by
mu
> nie przyszło. :-))) I parę innych osób też. :-)))) I przyjdzie też kolej
na
> Basię :-)))))
>
> Dobrze, że jesteście, i tacy jacy jesteście. Dziekuję Wam za te trzy lata.

Oj Januszu,
jak się ciepło zrobiło w ten mroźny poranek. Mnie też na początku połajałeś
ale gdy później wziąłeś w obronę Grażynę uznałam, że dobra dusza w Tobie
tkwi.
Serdeczne pozdrowienia Gabi

17. Data: 2003-02-17 07:58:09

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> [...]
> zakłada. :-))) Co trzy lata temu nawet do głowy by mu nie przyszło.
> :-))) I parę innych osób też. :-)))) I przyjdzie też kolej na Basię

Gdy czytam Twoj post, w ktorym nie ma nic o winoroslach, to czegos mi
brakuje :-)
A tak wogole to dziekuje Ci za wiedze, cierpliwosc i poblazanie dla
ludzkich slabosci :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

18. Data: 2003-02-17 08:08:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in

> Hejka, ale fajnie :-) Zupełnie nie wiem o co chodzi.

Czyzbyc plonknal pana b.?
Pozdrowienia - Ewa Sz. rozbawiona

19. Data: 2003-02-17 08:48:49

Od: "JotHa" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jakoś teraz, w lutym mija trzy lata odkąd się z Wami zadaję. :-)))
Czas szybko leci.... :-))) Dobrze, ze widac to tylko po.... winoroslach
:-))))

Moze to banalnie zabrzmi, ale naprawde fajnie, ze tu jestes (podobnie, jak i
inni - bez wzgledu na roznosc pogladow, czy wypowiedzi). Wyobraz sobie, ze
czaje sie nawet i ja z pewnym pytaniem winoroslowym, ale... :-)))

Dzieki kilku odpowiedziom wczesniejszych przedmowcow na szczescie nie stal
sie tylko i wylacznie tematem do przepychanki slowotworczej.
I to w Was naprawde cenne ! Na rowni z wiedza ogrodnicza :-)))

Pozdrawiam
Asia

20. Data: 2003-02-17 09:38:20

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za już i proszę o jeszcze (choć zanosi się że przestanę
'mieć' ogród.

Pozdrawiam
Qwax

Jakoś trzeba się odróżniać ;-)
To i ja sie ladnie przywitam :)
Witam ogrodników
^^ SPAM ^^ kosiarkę samobieżną/miniciągni k kupi
Apel