Witam ogrodników

1. Data: 2003-02-15 17:28:31

Temat: Witam ogrodników
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów !

Korzystam z komputera synka,który już przyrósł do tej "maszyny".Chwilowo
jest poza domem.Mam ogródek i pewną wiedzę,jednak nie taką jaka jest
często prezentowana na grupie ogrody.Czytuję pózno,gdy moje kochane
dziecko już smacznie śpi.Mimo głębokiej zimy na pewno wiosna niedługo
nas przywita.W związku z tym pragnę włączyć się do dyskusji o roślinkach.
Interesuję się przyrodą.Mam wielką ochotę zawitać na planowane spotkanie
grupy-nie ma to jak kontakt bezpośredni-tylko nie wiem,czy wypada się
narzucać.Liczę na te kilka miesięcy.Przez ten czas zdążymy się nawzajem
poznać.
Pozdrawiam Poziomka

2. Data: 2003-02-15 18:40:03

Temat: Odp: Witam ogrodników
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Witam serdecznie wszystkich grupowiczów !
Witaj Poziomko! :-)))
> .Mam ogródek i pewną wiedzę,jednak nie taką jaka jest
> często prezentowana na grupie ogrody.
Napisz coś o swoim ogródku, a przede wszystkim czy masz w nim winorośla
:-)))
> Interesuję się przyrodą.Mam wielką ochotę zawitać na planowane spotkanie
> grupy-nie ma to jak kontakt bezpośredni-tylko nie wiem,czy wypada się >
narzucać.
Wypada :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-02-15 19:56:45

Temat: Re: Witam ogrodników
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam serdecznie wszystkich grupowiczów !
> [...]
> Pozdrawiam Poziomka

Witaj,

Ja też korzystam z komputera jak dzieci śpią lub są poza domem :)))
Też mam ochotę wybrać się do PKWŁ na spotkanie.
Nie jestem botanikiem, ogrodnikeim ani biologiem, ale grupę chętnie czytam i
zawsze się czegoś ciekawego dowiem.
Niestety na razie biorę, ale mam nadzieję, że niedługo sama będę się mogła
wiedzą podzielić.

pozdr
Ania

4. Data: 2003-02-15 23:06:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Ja korzystam z komputera jak tylko nie spie. Prawie do niego przyroslem :)
Trudno, ale takie mam zajecie...

Witam i pozdrawiam Poziomke,
Bpjea

5. Data: 2003-02-17 10:25:40

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of a...@o...pl
(...)
> [...]
> grupy-nie ma to jak kontakt bezpośredni-tylko nie wiem,czy wypada się
> narzucać.Liczę na te kilka miesięcy.Przez ten czas zdążymy się nawzajem

Witaj poziomeczko :-)jako gospodarz spotkania zapraszam Ciebie z osobą
towarzyszącą, lub osobami:-) na spotkanie wiosenne pl.rec.ogrodników.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

6. Data: 2003-02-17 10:31:32

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ania Onet

> [...]
> zawsze się czegoś ciekawego dowiem.
> Niestety na razie biorę, ale mam nadzieję, że niedługo sama będę się mogła

Słuchajcie, teren jest duży pomieścimy się Wszyscy, nie będę osobiście
każdego zapraszał :-)
Kto będzie miał ochotę przyjechać, będzie mile widziany, nawet można z
namiotami, teren jest duży, ogrodzony, namiotów zmieści się 73 :-)

7. Data: 2003-02-17 10:52:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEEEJCDIAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Słuchajcie, teren jest duży pomieścimy się Wszyscy, nie będę osobiście
> każdego zapraszał :-)
> Kto będzie miał ochotę przyjechać, będzie mile widziany, [...]

Nawet z 'wrogich, epifitowych kręgów'? :-))

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2003-02-17 11:16:35

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> napisał(a):

> Kto będzie miał ochotę przyjechać, będzie mile widziany, nawet można z
> namiotami, teren jest duży, ogrodzony, namiotów zmieści się 73 :-)

Hejka. Sukkot, Święto Namiotów obchodzi się jesienią, po zbiorach.
Pozdrawiam biblijnie Ja...cki

9. Data: 2003-02-17 11:24:24

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Maria Maciąg

> Nawet z 'wrogich, epifitowych kręgów'? :-))
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Przecież mam dwa epifity, nawet całkiem nieżle rosną :-)
pozdrawiam, Bogusław

^^ SPAM ^^ kosiarkę samobieżną/miniciągni k kupi
Apel
Re: Odp: Odp: Odp: pnącze na dom
Re: Re: pnącze na dom
Re: Re: Odp: Odp: pnącze na dom