U mnie już wiosna!

1. Data: 2000-03-23 14:18:01

Temat: U mnie już wiosna!
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.Właśnie mi zakwitł dereń w ogrodzie. :-)
s...@w...com.pl

2. Data: 2000-03-23 15:25:23

Temat: Re: U mnie już wiosna!
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie zakwitly stokrotki (no i krokusy oczywiscie). Natomiast gzies
wcielo przebisniegi

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

3. Data: 2000-03-23 17:27:59

Temat: Odp: U mnie już wiosna!
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...iw.lodz.pl...
(..) Natomiast gzies
wcielo przebisniegi

Pewnie dla tego,że nie było śniegu. :-)
s...@w...com.pl

4. Data: 2000-03-24 05:57:47

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Siudziński" <s...@w...com.pl> napisał w wiadomości
....@m...iw.lodz.pl...
> (..) Natomiast gzies
> wcielo przebisniegi
>
> Pewnie dla tego,że nie było śniegu. :-)

...i nie było czego przebijać
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-03-24 19:35:41

Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !

U mnie też .
Najbardziej ją czuję w okolicach ramion i kręgosłupa.
Do roboty mnie pogoniło,a kondycja słabiutka ,oj słabiutka.
Wczoraj nabyłam drogą kupna parenaście różności w tym kilka z rodziny
nudystów gołokorzeniowych i posadzić trzeba to było.
A krokusy kwitną jak szalone , reszta przy takiej pogodzie też lada chwila.
Z połamaniem
Dulczek

6. Data: 2000-03-25 17:28:03

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i nie było czego przebijać

Brawa i uznanie za refleks i spostrzegawczość, ciekaw jestem czy Sławek to
potwierdzi.
Pozdrawiam super wiosennie, jerz.

(palce bolą od roboty, enteligent a łapy jak u ...)
Swoją drogą, kto potrafi pracować w rękawiczkach w ogrodzie?
Ja nigdy się nie przemogłem.

7. Data: 2000-03-27 07:24:13

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bisvm$70v$...@s...icm.edu.pl...

> (palce bolą od roboty, enteligent a łapy jak u ...)
> Swoją drogą, kto potrafi pracować w rękawiczkach w ogrodzie?
> Ja nigdy się nie przemogłem.

Ja pracuję tylko w rękawiczkach. Do rękawiczek można się przyzwyczaić - to
już nie te czasy, kiedy były gumowe i kleiły się do rąk. A znasz jakiś dobry
sposób na bolący kręgosłup? Spędziłam wczoraj w ogrodzie 8 godzin i na
zakończenie dnia przerzucałam kompost...czy trzeba mówić więcej?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2000-03-27 07:26:10

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dulczek <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bgfq0$jr$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
> Wczoraj nabyłam drogą kupna parenaście różności w tym kilka z rodziny
> nudystów gołokorzeniowych i posadzić trzeba to było.

Pochwal się co kupiłaś!

U mnie kwitną krokusy, śnieżyce, przebiśniegi i cebulice, na zawilacach
galowych i żółtych już pąki, pokazała się cieszynianka - szaleństwo jednym
słowem.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-03-27 08:19:49

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz napisal:

> (...)
> (palce bolą od roboty, enteligent a łapy jak u ...)
> Swoją drogą, kto potrafi pracować w rękawiczkach w ogrodzie?

Potrafię - wszystko oprócz wyrywania bardzo drobnych chwastów.

> Ja nigdy się nie przemogłem.

Nawet mam różne rękawiczki do różnych prac :-))
Ale za to bolą mnie wszystkie mięśnie - to zdumiewające jak zimą
się "pierniczeje" ;-(

Krycha

10. Data: 2000-03-27 08:31:32

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Well... ja mialem w sobote inauguracje sezonu. Trzeba przyznac - w
kosciach sie czuje. BTW: nie wiem (jest tu jakis biochemik?) ale ponoc
picie piwa powoduje, ze pozniej nie bola miesnie (nie wiem likwiduje
kwas mlekowy czy jak?). Empirycznie: cos w tym jest ;-) A rekawiczki:
jak inaczej wyrywac np pokrzywy (nie mowie juz o ciecziu szliwierka
slupkow ogrodzeniowych)?

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

Agrowloknina po NAJNIZSZEJ CENIE W POLSCE!!!
wał
"zielone nawozy"
Książka dla miłośników
roze - nawoz