VILCACORA

1. Data: 2003-02-28 15:42:44

Temat: VILCACORA
Od: "Durex1" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno Vilcacora wspomaga leczenie raka i innych schorzeń...
Co państwo o tym sądzą ?
Czy ktoś rzeczywiście potwierdza te informacje ?
Czy gdzieś w Polsce można kupić te zioła ?
Proszę o opinie
Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2003-02-28 15:46:00

Temat: Re: VILCACORA
Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kora z wilka - auuuuuuuuuuuuuuuuu ;-)

pzdr
LN

3. Data: 2003-02-28 18:23:23

Temat: Odp: VILCACORA
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na cere super dziala - krem w sensie... jestem alergikiem i wszytsko mnie uc
zula, a vilcacora pomgla i znosze ja rewelacyjnie.
http://www.vilcacora.com.pl/

pozdrawiam
Hesia

Użytkownik LN <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:b3o07u$hg4$...@a...news.tpi.pl...

4. Data: 2003-02-28 18:27:41

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedna stronka -
http://www.azmedica.pl/index.php3?id=1046456984qE4X2
AKfAOUTOkYk&str1=pl/menu
.php3&str2=pl/main.php3&ver=1

Hesia

Użytkownik Hesia <h...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:b3o9qj$1hs$...@a...news.tpi.pl...

5. Data: 2003-02-28 19:13:47

Od: "Ahinsa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że w Polsce nie można tego kupić. Wiem, że moja sąsiadka,
sprowadza Vilcacorę od jakiegoś lekarza z Anglii. Jej rodzice są chorzy na
raka i Vilcacora bardzo im pomaga w leczeniu.

Pozdrawiam

Monika

6. Data: 2003-02-28 22:15:28

Od: "iks" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w wielu sklepach zielarskich są katalogi i można sobie to poprostu zamówić,
zresztą wiele z tych preparatów jest już standardowo w aptekach dostepne..

7. Data: 2003-03-01 04:43:02

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktos chce to prosze na moj adres i moge kupic i przeslac (przyzwoity
sklad, a nie oszukiwany jaki czesto mozna znalezc na polskich stronach
sprzedajacych cat's claw - Vilcacora)

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

8. Data: 2003-03-01 11:22:01

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja moge dac namiary na sklepy we wroclawiu. sie zaopatruje bez zadnego
problemu!
Hesia

9. Data: 2003-03-01 18:47:03

Od: "jaba" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iks <e...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3on2u$rkc$...@z...polsl.gliwice.pl...
> w wielu sklepach zielarskich są katalogi i można sobie to poprostu
zamówić,
> zresztą wiele z tych preparatów jest już standardowo w aptekach dostepne..

Hola hola!
Vilcacory jest na rynkach wiecej, niz moze tego wyrosnac
w peruwianskiej dzungli.
Trzeba brac pod uwage fakt, ze wiekszosc dostepnych preparatow
to zwykly kit.
Z tad negatywne oceny tego specyfiku.
pozdrowienia
jab

10. Data: 2003-03-01 20:44:27

Od: "Durex1" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz namiary na sklep autroryzowany gdzie sprzedają autentyczne zioła?
Użytkownik "jaba" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w peruwianskiej dzungli.
> Trzeba brac pod uwage fakt, ze wiekszosc dostepnych preparatow

napad / ruszają się zęby - to koniec ???
Co to może być?
Podejrzenie zapalenia jelita grubego
[NTG] Festiwal ZĘZA 2003 w Łaziskach Górnych 9-10 maja
magnez