Walentynki

1. Data: 2000-02-14 10:08:20

Temat: Walentynki
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim przemiłym Paniom Ogrodniczkom(i nie tylko).
Przesyłam dużo,dużo serdeczności i ciepłych słów.
Niech wam wszystkie rośliny pięknie kwitną i rosną,a Wy bądźcie przy
nich jeszcze piękniejsze.( :-****************)
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-02-14 11:56:15

Temat: Re: Walentynki
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?B?U7Nhd29taXIgU2l1ZHpp8XNraQ==?= napisał(a):

> Wszystkim przemiłym Paniom Ogrodniczkom(i nie tylko).
> Przesyłam dużo,dużo serdeczności i ciepłych słów.
> Niech wam wszystkie rośliny pięknie kwitnš i rosnš,a Wy bšdźcie przy
> nich jeszcze piękniejsze.( :-****************)
> --
> Pozdrawiam
> s...@w...com.pl

Jestem oburzony!!!!!
Ogrodniczki sš NAJPIĘKNIEJSZE z zasady. Jak więc można sugerować, że coś
z nimi nie tak, że majš jakieś mankamenty i mogłyby być piękniejsze?????

Ale pomysł z walentynkowymi życzeniami przedni. Przyłšczam się do
życzeń.
Wszystkie róże swiata dla Was!!!
Janusz

1. Data: 2000-02-14 13:31:27

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

serdecznie dziekuje jako ogrodniczka.
Dorota

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-14 19:12:44

Temat: Odp: Walentynki
Od: "Jeger" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

> Jestem oburzony!!!!!
> Ogrodniczki są NAJPIĘKNIEJSZE z zasady. Jak więc można sugerować, że coś
> z nimi nie tak, że mają jakieś mankamenty i mogłyby być piękniejsze?????
>
> Ale pomysł z walentynkowymi życzeniami przedni. Przyłączam się do
> życzeń.
> Wszystkie róże swiata dla Was!!!
> Janusz

Ja także jestem oburzony! Piękno nie może być piękniejsze!
Nie zgodzę się także , że są najpiękniejsze, bo to sugeruje skończoność. A
przecież wszyscy wiemy, że nasze Ogrodniczki są nieskończenie piękne!!!!!
Gardenpozdrowienia. Jeger
PS Z miłością jest jak z roślinami. Istnieją gdy są pielęgnowane...

1. Data: 2000-02-14 23:05:49

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeger <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MsYp4.13100$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
piękne!!!!!
> Gardenpozdrowienia. Jeger
> PS Z miłością jest jak z roślinami. Istnieją gdy są pielęgnowane...

Witam.
Ale,Wy jesteście zazdrośni!!!!!!!
Chciałem zrobić Naszym dziewczyną przyjemność,a Wy od razu oburzeni!!!
Piękno jest piękne i już.O tym się nie dyskutuje. :-)
Wcale Was nie pozdrawiam.Teraz to ja jestem oburzony!!!! :-)))
Sławek

1. Data: 2000-02-15 05:14:12

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:888keg$sh2$...@a...webcorp.com.pl...
> Wszystkim przemiłym Paniom Ogrodniczkom(i nie tylko).
> Przesyłam dużo,dużo serdeczności i ciepłych słów.

Walentynki to święto zakochanych.
Zakochani starają się być w tym dniu szczególnie mili względem siebie.
Czyżby Sławek był zakochany we wszystkich ogrodniczkach?
To ja będę tutaj konserwatywny i stwierdzę, że jestem zakochany tylko w
jednej - mojej żonie :-)

Jeżeli uważacie, że jest inaczej, że życzenia składają sobie wszyscy darzący
siebie szeroko rozumianą sympatią to dlaczego w gronie życzących brak
kobiet?
Czyżby równouprawnienie działało tylko w jednym kierunku?
A może aby to zrozumieć trzeba być "Amerykanem"?
Oczywiście, wyznaję zasadę, że miłym można i należy być w każdej sytuacji.
Nawet święto walentynkowe jest dobrym pretekstem :-).

Już czuję, jak się "na mnie posypie" :-), ale co mi tam, ja się nie boję :-)
--

:-) http://ogrod.to.jest.to
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-15 08:42:31

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88ao9j$opf$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> Czyżby Sławek był zakochany we wszystkich ogrodniczkach?
> To ja będę tutaj konserwatywny i stwierdzę, że jestem zakochany tylko

To ja Ci zazdroszcze(tej miłości do jednej kobiety). :-)

> [...]
sytuacji.
> Nawet święto walentynkowe jest dobrym pretekstem :-).

Nie jestem ekspertem od miłości,ale to uczucie kojarzy mi się z
kwiatami,ciepłem,słońcem,wiosną.
Ach tak się zakochać w pięknej kobiecie w pięknym,pachnącym
ogrodzie....... :-)
Może już idzie wiosna?!
Pozdrawiam,
rozmarzony Sławek :-)

1. Data: 2000-02-15 09:12:18

Od: "Gocha" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście ,przepraszam PANÓW i składam troszkę spóżnione życzonka .Myślę
, że mogę w imieniu pozostałych ogrodniczek również.
--

Małgorzata Deszert
http://ogrody.topnet.pl

1. Data: 2000-02-15 13:01:46

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@l...pl> wrote in message
> Ale pomysł z walentynkowymi życzeniami przedni. Przyłączam się do
> życzeń.

Precz z walentynkami!$ Znowu komercyjne($!) swieto pochodzace podobno od
imienia sw. Walentego a zupelnie wykoslawione.

--
Pozdrawiam antywalentynkowo
A...@i...pl

1. Data: 2000-02-15 13:24:52

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Opejda napisał(a) w wiadomości: <88bivo$1iki$1@news.ipartners.pl>...
>Precz z walentynkami!$ Znowu komercyjne($!) swieto pochodzace podobno od
>imienia sw. Walentego a zupelnie wykoslawione.

Jeśli ktoś oglądał w niedzielę "szansę na sukces" z prof. Michaliną Wisłocką
i prof. Lwem-Starowiczem, to tam padło najważniejsze chyba zdanie:
NIGDY ZA WIELE ZYCZLIWOŚCI I MIŁOŚCI
I w tym kontekście nawet sprowadzone z zachodu walentynki, nie mające nic
wspólnego z polską tradycją, jeśli wnoszą odrobinę miłości, SĄ REWELACYJNE.
Pozdrawiam Jurek

RE: święto
kalendarz biodynamiczny
juki?