Wielki gar

1. Data: 2001-02-28 11:00:25

Temat: Wielki gar
Od: g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Będę wkrótce zmuszony do zrobienia obiadu dla 30 a może i większej ilości
osób. W związku z tym proszę Was o polecenie mi jakiś potraw, które
są łatwe do zrobienia w takiej ilości i nie będą miały typowego
smaku "wielkiego gara".

Z góry dzięki za pomoc :)

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy piszę całkowicie prywatnie.
Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.

Jak zmienię płeć, to będę miała na imię Agnieszka.

1. Data: 2001-02-28 11:31:18

Temat: Re: Wielki gar
Od: u...@a...net (Ula Dynowska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osób. W związku z tym proszę Was o polecenie mi jakiś potraw, które
> są łatwe do zrobienia w takiej ilości i nie będą miały typowego

Na sylwestra zrobilam "wielki gar" kuskusu - mieso, warzywa, cieciorka, w
sosie z odpowiednimi przyprawami + odpowiednia ilosc kaszy kuskus, bylo inne
niz typowy bigos lub barszczyk :) i zniknelo szybko i bez sladu :). Przepis
na podstawie Kuchni Agnieszki Kreglickiej - byl taki artykul o kuskusie -
jesli bedziesz zainteresowany moge poszukac.
Pozdrawiam - Ula
P.S. Niestety byl z wolowiny i cieleciny.....

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-28 15:38:15

Temat: Odp: Wielki gar
Od: "Sitek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@o...pl-NOSPAM> napisał w
wiadomości news:slrn99pmi4.uao.grzesjan@plus.adm.onet.pl...
> [...]
>
> Na newsy piszę całkowicie prywatnie.
> Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.
>
> Jak zmienię płeć, to będę miała na imię Agnieszka.

Sprytna_ny jesteście:))
Ja polecam kapuste z grochem:
grochugotować najlepiej z niego pure zrobić, wimieszać z gotowana kapusta
kiszona (wypłukaną) dodac sól pieprz i rzarło git stoi, podawać z podsmażona
cebulką i boczkiem. popijając mlekiem. TYLKO UWAGA na dzien następny jest
niewesoły no niezupełnie;)

1. Data: 2001-03-01 07:04:08

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sitek" <s...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@o...pl-NOSPAM> napisał w
> wiadomości news:slrn99pmi4.uao.grzesjan@plus.adm.onet.pl...

> Może być np. paela, jest niezwykle wykwintna lecz do najtańszych dań nie
należy.
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-03-01 10:38:54

Od: "Agnieszka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" będzie wkrótce :
> zmuszony do zrobienia obiadu dla 30 a może i większej ilości
> osób.

Też tak kiedyś miałam
No i zrobiłam coś w stylu "tygodniowego gara Witkacego"
a było w nim wszystko ;) oprócz ryby
a przypominało to fasolkę po bretońsku albo chilii con carne
ale na bazie soji a nie jaśka, pomidory z puszki, dużo cebuli,
papryka różnokolorowa, pieczarki, boczek, kiełbasa
O albo zrób klasyczne chilii con carne !

Tak :
> są łatwe do zrobienia
Nie :
> nie będą miały typowego smaku "wielkiego gara".
ale pod warunkiem, że dobrze przyprawisz !!

> Jak zmienię płeć, to będę miała na imię Agnieszka.
Ładnie

Pozdrawiam i :)
Gaga

istotne pytanie- drożdżowe PILNE!
Ekspres Caffe Treviso (DeLonghi)
hinduskie przyprawy
małże
Nalesniki z serem plesniowym i borowkami