Witam!!! Jak się pozbyć "cienia" spod oczu???

1. Data: 2002-12-08 19:09:24

Temat: Witam!!! Jak się pozbyć "cienia" spod oczu???
Od: "LASIK" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dokładnie jak to nazwać - chodzi mi o "cień" pod oczami. Jak się
tego TRWALE pozbyć, bo mnie denerwuje że wyglądam jak zombie???
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
LASIK

1. Data: 2002-12-08 19:25:09

Temat: Odp: Witam!!! Jak się pozbyć "cienia" spod oczu???
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LASIK <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:at05dr$25n$...@n...tpi.pl...
> Nie wiem dokładnie jak to nazwać - chodzi mi o "cień" pod oczami. Jak się
> tego TRWALE pozbyć, bo mnie denerwuje że wyglądam jak zombie???

Ja mam dokładnie taki sam problemik.Kiedyś chciałam kupić coś dobrego w
aptece ,bo te kosmetyczne kremiki sa bezskuteczne a farmaceutyk owinien byc
mocniejszy. aptekarka zamiast mnie zachęcic powiedziała że one tylko tuszują
(rozświetlają, maskują itd.)sińce ale ich nie likwidują. że mimo że będę
używać tych specyfików to te cienie i tak będę. stwierdziła że to "taka
przypadłość" o podłożu zdrowotnym. ale mimo to mysle że coś da się z tym
zrobić.

tez chętnie otrzymałabym jakieś porady. w sumie przyzwyczaiłm się do tych
"sińców", które chodzą za mna jak cienie.

dzięki wszystkim za podpowiedzi co mam z tą przypadłością zrobić.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2002-12-09 11:15:46

Temat: Re: Odp: Witam!!! Jak się pozbyć
Od: "Ansien " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> "sińców", które chodzą za mna jak cienie.
>
> dzięki wszystkim za podpowiedzi co mam z tą przypadłością zrobić.

Ja tez walcze z problemem cieni pod oczami. Pare miesiecy temu powiedzialam o
tym mojemu lekarzowi, ktory stwierdzil, ze za malo pije plynow i organizm
zatrzymuje wode nie usuwajac toksyn. Tak wiec staram sie wiecej pic,
zwlaszcza wody niegazowanej i sokow.
Poza tym uzywam bardzo skutecznego moim zdaniem kremu z serii forte 25+ pod
oczy i na powieki. A na codzien do pracy tuszuje cienie korektorem manhattan
lub podkladem dermokosmetycznym Coverderm. I musze przyznac, ze coraz mniej
osob mowi mi, ze cienie sa widoczne:)
Pozdrawiam
Ania (Ansien)

1. Data: 2002-12-09 17:13:38

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ansien <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Czytałam zupełnie niedawno, że bardzo skutecznym sposobem pozbycia się cieni
pod oczami są codzienne, 20 minutowe okłady z maślanki. Wprawdzie nie
sprawdziłam skuteczności polecanej przeze mnie metody... ale może warto
spróbować ;)))

Pozdrowienia i powodzenia,
Lara

bardzo sucha skora :(