Witam jestem

1. Data: 2000-05-24 01:53:22

Temat: Witam jestem
Od: "PIT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , jestem PIT ( Ewa Kupczyk), rzadko piszę, czytam zawsze
pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów i Kibiców. :-)))E.

2. Data: 2000-05-27 09:39:15

Temat: Re: Witam jestem
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

PIT <p...@p...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
mCGW4.22940$z...@n...tpnet.pl...

wrote :

> Witam , jestem PIT ( Ewa Kupczyk), rzadko piszę, czytam zawsze
> pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów i Kibiców. :-)))E.

Niektórzy chcieliby być w niebie ,
a ja - być przy Ewie :-)

pozdr. - Józek

3. Data: 2000-05-29 20:16:42

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a) w wiadomości: <8go77k$tej$13$3@news.t-online.com>...

>Niektórzy chcieliby być w niebie ,
>a ja - być przy Ewie :-)

Ej, coś mi się wydaje że Ewa Józka zauroczyła, tylko która tak potrafi czary
rzucać ?
Pozdrawiam
Olek

4. Data: 2000-05-29 23:00:49

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander <p...@p...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@n...vogel.pl...

wrote :

> JC napisał(a) w wiadomości: <8go77k$tej$13$3@news.t-online.com>...

> Ej, coś mi się wydaje że Ewa Józka zauroczyła, tylko która tak potrafi
czary
> rzucać ?

Olku , to nie tak.
Cieszyłem się jak na GRUPE nadchodziły posty , które zarazem
potwierdzały
sobą moje przeczucia , że autorzy ich potrzebują tej GRUPY.I odwrotnie.
Co do Ewy , Ani i Magdy to było to dla mnie miłe zaskoczenie , tym
bardziej ,
że dawno nie miałem przyjemności czytać tutaj tekstów płci pięknej.
Chcąc więc z tego powodu , jakoś wyrazić swój superowy nastrój ,
skrobnąłem
lub zacytowałem każdej z pań to czy tamto.
Nie było to jednak z mojej strony , kierowane tak dosłownie do Ewy
Kupczyk ,
lecz do wszystkich pań.
Pisałem kiedyś na GRUPIE , że kocham wszystkie.
Misia - która " za pięć dwunasta " nadesłała swój post - zastała mnie
już
bardzo zmęczonego.I jej jeszcze coś napiszę.Ona - z tego co szepcze
wiatr -
też pisze wiersze.Muszę się więc postarać zrobić to w miarę dobrze , jak
na
amatora.Ale wiersze , raczej nie pisze się na zawołanie.Trzeba
odpowiedniej chwili.
Njlepiej sypią mi się - jak się wkurzę ;-)
Teraz jestem smutny - żadna nie pisze na GRUPE.
A co do rzucania czarów - każda.

Ze smutnym pozdrowieniem

Józek.

5. Data: 2000-05-30 06:21:39

Temat: Odp: Witam jestem
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> JC napisał(a) w wiadomości: <8go77k$tej$13$3@news.t-online.com>...

> Ej, coś mi się wydaje że Ewa Józka zauroczyła, tylko która tak potrafi
czary
> rzucać ?

No dobre pytanie:)

--
Ze szkockim sknerstwem:)
pozdrawiam

6. Data: 2000-05-31 20:35:19

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a) w wiadomości: <8gust1$pbv$12$1@news.t-online.com>...

> [...]
>skrobnąłem
>lub zacytowałem każdej z pań to czy tamto.
>Nie było to jednak z mojej strony , kierowane tak dosłownie do Ewy

Tak wiem, ale Ty żartujesz więc chyba i ja mogę :-)

>Pisałem kiedyś na GRUPIE , że kocham wszystkie.
>Teraz jestem smutny - żadna nie pisze na GRUPE.
>A co do rzucania czarów - każda.
>
>Ze smutnym pozdrowieniem

Dziewczyny piszcie coś bo nam się Józek rozchoruje, a nowa bieda nam
niepotrzebna :-)
Pozdrawiam
Olek

7. Data: 2000-06-02 20:13:08

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Użytkownik JC <J...@t...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8gust1$pbv$12$...@n...t-online.com...

[ciach]
> [...]
> na
> amatora.Ale wiersze , raczej nie pisze się na zawołanie.Trzeba

Bede czekac niecierpliwie. I nie mam amiaru darowac :)

> Njlepiej sypią mi się - jak się wkurzę ;-)

Hmmm....

> Teraz jestem smutny - żadna nie pisze na GRUPE.
> A co do rzucania czarów - każda.

Czarow probuje nie rzucac i nawet napisalam :))
Pozdrawiam
Misia

8. Data: 2000-06-02 23:39:16

Od: "PIT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>a ja - być przy Ewie :-)
>
>pozdr. - Józek
>

>to wszystko bardzo miłe, co piszesz i następne posty również.
bardzo podoba mi się ta Grupa, i z przyjemnością ją czytam, piszę rzadko
ponieważ nie mam takich problemów jak Wy, i nie bardzo wiem jak mogłabym
pomóc. Pragnę jeszcze dodać, że od Waszych Kolegów Grupowiczów otrzymałam
wsparcie na priv w sprawie bliskich mi osób. Dziękuję za to, a
szczególności Jankuch, i Amazonis. pozdro dla Wszystkich Ewa

9. Data: 2000-06-03 14:25:01

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

PIT <p...@p...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
EAXZ4.2193$K...@n...tpnet.pl...wrote :

Hej ,

> [...]

No cóż ,

" Cóż mi tam boskie najstraszniejsze gniewy,
Bóg Adamowi raj wziął, nie wziął Ewy. "

Jan Sztaudynger
:-)))

> bardzo podoba mi się ta Grupa, i z przyjemnością ją czytam, piszę
rzadko
> ponieważ nie mam takich problemów jak Wy,

A MY takich jak Ty ;-)

> i nie bardzo wiem jak mogłabym
> pomóc.

" Bądź dziewczyną z moich
marzeń moich wspomnień ,
bądź pamięcią , którą
nie da się zapomnieć... "

Jacek Lech

> Pragnę jeszcze dodać, że od Waszych Kolegów Grupowiczów otrzymałam
> wsparcie na priv w sprawie bliskich mi osób. Dziękuję za to, a
> szczególności Jankuch, i Amazonis. pozdro dla Wszystkich Ewa

Ja bym to napisał : Jankuch - amazonis ;-)

pozdr. - Józek

10. Data: 2000-06-03 23:27:46

Od: "PIT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a) w wiadomości: <8hb4v8$vke$18$1@news.t-online.com>...

>PIT <p...@p...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
>EAXZ4.2193$K...@n...tpnet.pl...wrote :
>
>Hej ,

>No cóż ,
>
>" Cóż mi tam boskie najstraszniejsze gniewy,
> Bóg Adamowi raj wziął, nie wziął Ewy. "
>
> Jan Sztaudynger
>:-)))

>rzadko
>
>A MY takich jak Ty ;-)

>jestem jednak w temacie, ponieważ moi bliscy są osobami niepełnosprawnymi i
borykają się z różnymi problemami...........

>" Bądź dziewczyną z moich
> marzeń moich wspomnień ,
> bądź pamięcią , którą
> nie da się zapomnieć... "
>
> Jacek Lech

potrzebował. Prowadzę biuro rachunkowe i w kwestiach podatkowych chętnie
służę

podwókroć

pozdro - Ewa

Pytanie do Michala Orr Daszewski