Odp: Wspólne rozliczanie podatków

Data: 2002-02-21 00:49:45
Temat: Odp: Wspólne rozliczanie podatków
Od: "didziak" <d...@g...pl>

Użytkownik ania <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Jakbys był(a)? kiedys w Ruchu Światło-Życie, to też bys
wiedział(a)?.
| To zresztą nie było to ciebie tylko do margolki, a ona wie.

Ja jestem taka zlosliwa cholera, ze dobrze wiem co to oznacza, ale sie
pytam Ciebie.
Nie potrzeba mi bylo zadnego 'Swiatlo-Zycie', aby to wiedziec ;->
Piszesz na grupe - wiec czy to bylo do Margolki, czy nie (sorry) malo
mnie obchodzi ;-)
Odnosze sie, do czego chce, bo piszesz to publicznie:-)

Odpowiesz, czy nadal bedziesz to pokrzykiwac do tych jedynie, ktorzy
milego posta napisza? :->
Mi nie musisz. Naprawde.

P.S. Powiedz chociaz to innym, co oznacza owo slowo, skoro
utrzymujesz, ze wiesz ;-)

didziak ;->