Wymaz z cewki moczowej....

1. Data: 2004-11-14 21:41:15

Temat: Wymaz z cewki moczowej....
Od: "FC_" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ano wlasnie, tak jak w temacie, lekarz urolog zalecil mi takie badanie,
a ja nie wiem czy mam sie bac czy nie ;-)

Bardzo prosze kogos kto ma wiedze w tym temacie o wytlumaczenie
na czym ten zabieg polega i czy mam sie czego obawiac.

pozdrawiam

Filip

2. Data: 2004-11-14 23:12:04

Temat: Odp: Wymaz z cewki moczowej....
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FC_ <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cn8jdq$i7p$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Bardzo prosze kogos kto ma wiedze w tym temacie o wytlumaczenie
> na czym ten zabieg polega i czy mam sie czego obawiac.

Badanie nieprzyjemne wsuną ci taki cieniutki patyczek z obłym zakonczeniem w
"małego" pobiorą ten tzw. wymaz na szkiełko mikrosk. i dowiesz sie co Ci
jest, a skoro lekarz Ci to zlecił to raczej zrób, choc jak wspomniałem
badanie niezbyt miłe, ale krótkie i szybko po bólu.

pozdawiam

3. Data: 2004-11-14 23:31:04

Temat: Re: Wymaz z cewki moczowej....
Od: "FC_" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> jest, a skoro lekarz Ci to zlecił to raczej zrób, choc jak wspomniałem
> badanie niezbyt miłe, ale krótkie i szybko po bólu.

no tos mnie pocieszyl.................

Jak gleboko wsuwaja ten patyczek??
Czy rzeczywiscie bol przy tym jest duzy?? po badaniu tez??
Czy nie da sie zastosowac jakiegos znieczulenia??

Filip

4. Data: 2004-11-15 08:46:03

Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FC_ <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cn8pro$ee5$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> Jak gleboko wsuwaja ten patyczek??
> Czy rzeczywiscie bol przy tym jest duzy?? po badaniu tez??
> Czy nie da sie zastosowac jakiegos znieczulenia??

Generalnie nasze "instrumenty" są przyzwyczajone do tego ze raczej
cos(mocz)z nich wylatuje a nagle w to miejsce cos ktos wsuwa, nie jest to
ból nie do zniesienia, nie przesadzajmy, ból po zabiegu szybko mija ale
pozniej przy oddawaniu moczu mozesz czuc lekkie pieczenie, a z tego co wiem
to raczej nie stosuja znieczulenia. Nie łam sie nie jest to takie straszne.
Pozdrawiam
Looca

dermatolog - Krakow
Maglek B6 - pytanie