Wypadaja mi wlosy

1. Data: 2003-05-24 08:50:11

Temat: Wypadaja mi wlosy
Od: "Outcast" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakies metody na powstrzymanie wypadania wlosow, jak rowniez odwrocenie tego
procesu. Prosze o rade, bo do jutra wypadna mi wszystkie!

1. Data: 2003-05-24 13:37:29

Temat: Re: Wypadaja mi wlosy
Od: "dorota_c" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Outcast" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakies metody na powstrzymanie wypadania wlosow, jak rowniez odwrocenie
tego
> procesu. Prosze o rade, bo do jutra wypadna mi wszystkie!

Ciekawe lektury na temat pielęgnacji włosów:
http://www.ksiegarnia.wysylkowa.pl//index.php?c=8&nr
=249719
http://www.ksiegarnia.wysylkowa.pl//index.php?c=8&nr
=277904

pozdrawiam
-dorotka

1. Data: 2003-05-24 14:30:03

Temat: Odp: Wypadaja mi wlosy
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Outcast <O...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:banbhs$70o$...@n...onet.pl...
> Jakies metody na powstrzymanie wypadania wlosow, jak rowniez odwrocenie
tego
> procesu. Prosze o rade, bo do jutra wypadna mi wszystkie!

Jednak nałożyłam tę farbę srebrzysty blond na to żółte co miałam....
Wyszło o wiele lepiej niż było. Może niezbyt to srebrzyste to co teraz mam
na głowie, ale przynajmniej nie tak szalenie żółte.
uff nie zawsze trzeba słuchać innych. Ale i tak dziękuję za wszystkie
opinie.
kroofka

1. Data: 2003-05-24 17:23:13

Od: "Outcast" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na głowie, ale przynajmniej nie tak szalenie żółte.
> uff nie zawsze trzeba słuchać innych. Ale i tak dziękuję za wszystkie

A co to ma wspolnego z tematem...?!!!
Wlosy mi wypadaja a Ty mi ze srebrzystym blondem!

1. Data: 2003-05-24 19:38:26

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 May 2003 19:23:13 +0200, Outcast wrote:

> A co to ma wspolnego z tematem...?!!!
> Wlosy mi wypadaja a Ty mi ze srebrzystym blondem!

:D

Sorry, za zaśmiecanie grupy, ale nie mogłam się powstrzmać :P
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-25 00:13:22

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zle mi sie wkleilo;)))))))
wybacz;)))
heh ;PPP
a na wypadajace to ponoc dobrze dziala nasz kochany Petrole, czesc osob
chwalila go pod katem wypadania:)
kroofka

Philips Satinelle
Piłować czy obcinać?