Philips Satinelle

1. Data: 2003-05-24 08:23:16

Temat: Philips Satinelle
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tym depilatorze, jest on dosc tani w
porownaniu z innymi depilatorami a ze w temacie sie nie
orientuje to pytam Was. Mam nadzieje ze mi podpowiecie cos o
nim.
--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-25 07:47:33

Temat: Re: Philips Satinelle
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest tani, bo nie ma żadnych "bajerów" typu nasadka masująca.
ja używam od lat satinelle vitesse (nie ma go już na rynku)- model bez
żadnych dodatków- i jestem zadowolona. jeśli nie jestaś nadwrażliwa na ból
(czyli nie potrzebujesz żadnych nasadek chłodzących itp), to spokojnie
możesz się zdrcydować na ten model.

1. Data: 2003-05-25 17:54:35

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp napisał:
> [...]
> żadnych dodatków- i jestem zadowolona. jeśli nie jestaś nadwrażliwa na ból
> (czyli nie potrzebujesz żadnych nasadek chłodzących itp), to spokojnie

Zdecydowalam sie juz wczoraj, wyprobowalam depilacje, boli
tylko w tych b. wrazliwych miejscach pod kolanem etc. Mysle
ze sie da przyzwyczaic :-) Ja jeszcze probe przeprowadzalam
tak o z marszu a przypuszczalnie po kapieli bedzie lepiej.
Acha jakiej dlugosci wloski Ci zbiera? Bo ja mialam tak na
ok 1 mm i nie wszystkie wyrwal.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl