Wysyłkowo

1. Data: 2000-05-09 07:28:51

Temat: Wysyłkowo
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj dostałam list od znajomej, która kupowała wysyłkowo byliny. Szkółka
paczkę wysłała w Wielki Piątek (!), doszła w środę po świętach, rośliny były
w pojemniczkach z trocinami i wiórami, kompletnie zeschnięte. Nie były w
tych pojemnikach uprawiane, tylko wsadzone do nich na czas transportu.
Ciekawam, czy ktoś inny też ma takie wrażenia odnośnie tej szkółki? Chodzi o
Kraśnik.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-05-09 15:54:50

Temat: Re: Wysyłkowo
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Basiu
W tej szkolce nic nie zamawialam, ale uwazam, ze juz samo wyslanie roslin
przed swietami bardzo zle swiadczy o tej szkolce, nie mowiac juz o jakosci
roslin.
Wydaje mi sie, ze powinnismy o takich przypadkach pisac, na pewno pomoze to
nam rozwazniej wybierac firmy, w ktorych skladamy zamowienia.
Pozdrawiam, Wiesia

3. Data: 2000-05-10 10:29:07

Temat: Odp: Wysyłkowo
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:exWR4.42680$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Wydaje mi sie, ze powinnismy o takich przypadkach pisac, na pewno pomoze
> nam rozwazniej wybierac firmy, w ktorych skladamy zamowienia.

Właśnie miałam zamiar tej szkółce zepsuć opinię :) No i sama nigdy już u
nich nic nie zamówię, choć miałam ochotę.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-05-10 14:56:09

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8f8eoh$2nl$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Wczoraj dostałam list od znajomej, która kupowała wysyłkowo byliny
------
O szkolce z Krasnika nic nie wiem i nie wypowiem sie,
ale w Szkolce Galczynski i Slaski zamowilam okolo 10 rodz.
roslin (dzięki Wam) i wszystkie ladnie rosna, pomimo suszy.
Byly troche zmeczone, ale odzyly.
Ceny rewelacyjne w porownaniu z cenami "katalogowych" firm.
Niestety w ofercie nie bylo roslin wodnych.
Interesuja mnie lilie wodne, ale nie po 60zl/szt, jak te z katalogow
(+ koszty przesylki oczywiscie)
Pozdrawiam i dziekuje za ewentualne namiary.
Ewa

5. Data: 2000-05-10 14:57:42

Temat: Re: Odp: Wysyłkowo
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva napisała:

> Niestety w ofercie nie bylo roslin wodnych.
> Interesuja mnie lilie wodne, ale nie po 60zl/szt, jak te z katalogow
> (+ koszty przesylki oczywiscie)
Obawiam się, że podrożały. Na targach były po 60, a w ubiegłycha latach
po ok. 40.
Jesli jestes z Małopolski to mogę napisać co i po ile znalazłem w
szkólkach i hurtowniach - w najbliższych dniach się wybieram.

Krzysztof

6. Data: 2000-05-10 15:06:55

Od: "DD" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli jesteś z okolic Lublina to w Florexpol'u są lilie trochę tańsze (w
ub. roku ok.35 zł.).
d...@p...com

Użytkownik Eva <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dMeS4.47088$O...@n...tpnet.pl...

7. Data: 2000-05-11 08:56:49

Temat: Odp: Odp: Wysyłkowo
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...

> Jesli jestes z Małopolski to mogę napisać co i po ile znalazłem w
> szkólkach i hurtowniach - w najbliższych dniach się wybieram.
> Krzysztof
---------------
Napisz, jesli to w Krakowie, to mam szanse byc tam wkrotce.
Ewa

8. Data: 2000-05-11 08:56:56

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DD <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fbu19$2t7$...@h...man.lublin.pl...
> Jeżeli jesteś z okolic Lublina to w Florexpol'u są lilie trochę tańsze (w
> ub. roku ok.35 zł.).
> d...@p...com
_____________
Jestes pewien?
Mialam katalog Florexpol'u i chyba bylo drozej.
Ale dzieki, sprawdze.
Ewa

9. Data: 2000-05-11 08:58:14

Temat: Re: Odp: Odp: Wysyłkowo
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva napisala:

> Napisz, jesli to w Krakowie, to mam szanse byc tam wkrotce.
Sprawdze Krakow i najblizsze okolice.
Krzysztof

10. Data: 2000-05-11 10:18:41

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> [...]
> w pojemniczkach z trocinami i wiórami, kompletnie zeschnięte.
> Ciekawam, czy ktoś inny też ma takie wrażenia odnośnie tej > szkółki?Chodzi o

spory czas temu bylem ta swinia, ktora zachwycajac sie nad cenami
szkolek z krasnika- reklamowala te szkolki (znalem je sprzed kilku lat).
przed swietemi wielkiejnocy na grupie pytalem, czy ktos otrzymal
zamawiane tam rosliny. pytalem bo ja niestety dostalem od pt. szkolek
bartnika paczke z roslinami. nie bylo odzewu wiec milalem nadzieje, ze
dobry stworca pokaral bartnikiem tylko mnie, a uchronil innych przed
zlym szkolkarzem. list ten pokazuje, ze nie tj., ze zamawiajac rosliny
w szkolce jego excelencji alexandra bartnika z miasta krasnik kazdy moze
liczyc sie, ze otrzyma paczke w ktorej doslownie wszystkie rosliny sa
wymieszanae z ziemia, etykietkami z nazwami roslin i to przysypane
doniczkami. do tego niektore rosliny beda zgnile lub bez korzeni. nalezy
uwazac tez bo facet korzysta z servisco a nie poczty co powoduje, ze
cena roslin wzrasta o 30-50 %.
dlatego, zeby zmyc z siebie hanbe zachwalania firmy bartnika wlaze pod
komputer i odszczekuje wszystko co poprzednio pisalem o tejze firmie.

pamietaj zamawiajac w szkolkach bartnika narazisz sie na stres wiekszy
niz przeprowadzka, rozwod i smierc osoby bliskiej razem wziete!

pozdrawiam
j.t.

Cytryna
Rosliny i trociny
Trawnik już jest, ale...
deszcz
sprzedajemy agroperlit, perlit, drewnochron luxol extra i odstraszacze gryzoni