Yves Rocher

1. Data: 2002-12-03 11:19:18

Temat: Yves Rocher
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie, skoro hanuś mi przypomniala o Yves Rocher chcialam o cos zapytac.
Mialam tylko jeden krem z tej firmy - Bionutritive i nie bylam z niego
zadowolona, bo slabo nawilzal.
Uwielbiam ich kosmetyki do demakijazu, serie Les Plaisirs Nature i od
niedawna - kremik matujacy.
Powiedzcie, uzywalyscie ich kremow i maseczek?
Ktore warto kupic?

A kosmetyki do makijazu? Wiem ze tusze maja do niczego, a jak z reszta?

Wiecie, przyznaje sie ze jestem uzalezniona od kosmetykow ale do Yves Rocher
ciagnie mnie jakos podwojnie:)

Kaska

1. Data: 2002-12-03 11:40:17

Temat: Re: Yves Rocher
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie, skoro hanuś mi przypomniala o Yves Rocher chcialam o cos zapytac.

Ja lubię maseczkę tę Hydra-masque Flash Eclat .

I też jestem uzależniona od kosmetyków Yves Rocher :-D
Ale ja kupuję je głownie wysyłkowo, bo lubię te ich "bonusy". A propos - czy
któraś z Was zamawiała z tego katalogu ze srebrnym zegarkiem? Bo mam
wrażenie, że on nie jest tak elegancki jak tam piszą :-(
Ale za to czerwony kuferek jest odlotowy !!! Koleżanka zamówiła i nie może
się "nazachwycać" :-)))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-12-03 11:47:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Dec 2002 12:19:18 +0100, Skakanka <k...@N...pl> wrote:
: Powiedzcie, uzywalyscie ich kremow i maseczek?
: Ktore warto kupic?

bardzo lubie krem z tej zielonej serii z pro-retinolem, taki uniwersalny na
dzien i na noc. nie przyprawia mego pyska o swiecenie po 5 min., co jest
duzym osiagnieciem. bardzo przyjemnie sie naklada i wchlania.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-12-03 12:15:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> dzien i na noc. nie przyprawia mego pyska o swiecenie po 5 min., co jest
> duzym osiagnieciem. bardzo przyjemnie sie naklada i wchlania.

Krem na dzień z serii Riche Cream, ale do tzw. cery dojrzałej,
mlodszym nie polecam. BTW, taki sam krem na noc zupełnie mi
nie pasuje.

Krycha

1. Data: 2002-12-03 12:52:05

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie, skoro hanuś mi przypomniala o Yves Rocher (...)
A propos - właśnie wróciłam z zakupów tamże (dostałam 30% zniżki +
świąteczny świecznik + piękne metalowe pudełko ze świątecznymi karteczkami
do wysyłania ) - zakupiłam osławiony preparat do matowania strefy T - bo
polecałyście :) Do tego jeszcze żel pod prysznic i szampon - takie z
rumiankiem, dla reszty rodziny. W sumie 50 zł wydałam. Ale przyznam się, że
poszłam tam głównie dla tych prezentów... ;)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-12-03 13:15:52

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos - właśnie wróciłam z zakupów tamże (dostałam 30% zniżki +
> świąteczny świecznik + piękne metalowe pudełko ze świątecznymi karteczkami
> do wysyłania )

Właśnie chciałam się zapytać muszę wybrać kosmetyki za 50 zł i od tej ceny
odejmują mi 30% czyli płacę 35 zł i dają mi prezenty, czy muszę kupić
prezenty za taką sumę aby po odjęciu tych 30% było 50 zł??
To są dylematy Pauliny L.:-)Może ktoś mi pomoże??

Pozdrawiamy
Paulina+dzidziuś

1. Data: 2002-12-03 13:16:57

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy muszę kupić
> prezenty za taką sumę aby po odjęciu tych 30% było 50 zł??
Musisz kupić kosmetyki, które po odjęciu 30% dadzą 50 zł :) Przy czym 30%
odliczą Ci od 1, wybranego kosmetyku (mi odliczyli od tego do strefy T).
Pozdrawiam,
Świeżo oświecona przez YR ;)

1. Data: 2002-12-03 14:40:57

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> czy yves rocher ma www?
> kaska

Ma, ale żadna nie jest po polsku.
http://www.yves-rocher.fi/
http://www.yves-rocher.fr/
http://www.yvesrocher.de/
http://www.yvesrocherusa.com/
http://www.yvesrocher.com.mx/

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Zanim komuś odbierze się to co uważa on za najdroższe,
wypada najpierw pomyśleć, czy ma się coś lepszego do zaoferowania

1. Data: 2002-12-03 14:42:38

Temat: Odp: Yves Rocher
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy yves rocher ma www?
kaska

1. Data: 2002-12-03 14:47:29

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Ale za to czerwony kuferek jest odlotowy !!! Koleżanka zamówiła i nie
może
> się "nazachwycać" :-)))
>
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

Czy to ten kuferek, ktory sie dostaje jako prezent - niespodzianka w piatej
linijce zamowienia?
Bo innego w ofercie nie zauwazylam. A co w nim jest?

Pozdrawiam
Ania

FAJNY TONIK
czyszczenie u kosmetyczki