Yves Rocher- pytanie

1. Data: 2002-09-30 18:28:06

Temat: Yves Rocher- pytanie
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylam , ze wysylkowe oferty YR stracily na atrakcyjnosci i chyba zaj
rze do ich sklepu. W zwiazku z tym mam pytanie, co to jest Karta stalego k
lienta , jakie daje korzysci i w jaki sposob mozna ja uzyskac?

--
annaM
GG 312718 ICQ 94715138

1. Data: 2002-09-30 18:56:36

Temat: Re: Yves Rocher- pytanie
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM wrote:

> W zwiazku z tym mam pytanie, co to jest Karta stalego k
> lienta , jakie daje korzysci i w jaki sposob mozna ja uzyskac?

taki kartonik, za kazde 10 czy iles tam pln wydanych dostajesz
stempelek. jak sobie ich uzbierasz 5, wybierasz prezent z pierwszego
poziomu albo zbierasz do 10 i wybierasz z drugiego poziomu. albo
zbierasz do 15 i wybierasz z trzeciego. albo do 20 i wtedy z czwartego.
nie wiem, co tam jest, jakies rozniste roznosci, kolorowka i pielegnacja
- jak robilam zakupy okoloswiateczne, to nic nie moglam wybrac, czego
bym wlasnie nie kupila i dostalam ataku smiechu;))))

uzyskuje sie ja odpowiadajac przeczaco na pytanie "czy ma pani akrte
stalego klienta" - przy kazdym zakupie pytaja.

xx.

1. Data: 2002-10-01 07:19:19

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uzyskuje sie ja odpowiadajac przeczaco na pytanie "czy ma pani akrte
> stalego klienta" - przy kazdym zakupie pytaja.

Ale przy okazji wprowadzaja Twoje dane do komputera, wiec dwoch miec nie
mozna chyba...
Karta stalego klienta oprocz prezentow daje mozliwosc zakupu jednej rzeczy
(nie z serii Plaisirs Nature) z 20%-owa znizka przy kolejnej wizycie w Yves
Rocher (kolejnej po wizycie w ktorej dostalas karte:) )
Teraz warto isc do Y.R. bo maja znizki na kolorowke, czasami nawet 50%.

K.

1. Data: 2002-10-01 21:07:01

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" wrote:

> [...]
> wizycie w Yves Rocher (kolejnej po wizycie w ktorej dostalas karte:)
> ) Teraz warto isc do Y.R. bo maja znizki na kolorowke, czasami nawet

Można miec dwie ich karty
Jak zgubiłąm jedną, to wydali nową z nowym numerem
I od tego czasu dostaje podwójnei wszystkei reklamy, ale i tez wszystkie
prezenty :)

--

Lia

1. Data: 2002-10-02 05:55:14

Temat: Odp: Yves Rocher- pytanie
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> uzyskuje sie ja odpowiadajac przeczaco na pytanie "czy ma pani akrte
> stalego klienta" - przy kazdym zakupie pytaja.

Dzieki:) Ja mowilam , ze oferta wysylkowa jest slaba?:) Odwoluje , ta karta
klienta jest malo ciekawa , zostane przy wysylce
==
annaM

1. Data: 2002-10-02 10:31:50

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaM <n...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ane3a1$reb$...@n...onet.pl...

> Dzieki:) Ja mowilam , ze oferta wysylkowa jest slaba?:)

A gdzie mogę tą ofertę sprawdzić? :-))

Liana
LODZ

1. Data: 2002-10-05 05:28:51

> [...]