Ząb mądrości ...

1. Data: 2003-02-12 20:58:01

Temat: Ząb mądrości ...
Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

tzw. ząb mądrości rośnie krzywo i przeszkadza, słyszałem że trudno
takiego zęba usunąć i pytanie czy usunąć go teraz jak jeszcze rośnie czy
trzeba poczekać az wyrośnie całkiem ???

2. Data: 2003-02-12 22:28:38

Temat: Re: Ząb mądrości ...
Od: "Ewa de Raj" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> tzw. ząb mądrości rośnie krzywo i przeszkadza, słyszałem że trudno
> takiego zęba usunąć i pytanie czy usunąć go teraz jak jeszcze rośnie czy
> trzeba poczekać az wyrośnie całkiem ???

Nie czekać, skoro już przeszkadza. Będzie "podbijał" sąsiedni ząb, prowadząc
do mało przyjemnych komplikacji.

Przeszłam przez to. Wyrwano mi w połowie wyrżniętą ósemkę, która "wciskała"
się pod siódemkę. Było lekkie nacinanie dziąsła, dłutowanie, szycie. Brzmi
złowieszczo, ale przy znieczuleniu i dobrym chirurgu szczękowym, zapomniałam
o sprawie po tygodniu od esktrakcji. Da się znieść.

Powodzenia.
E.

3. Data: 2003-02-13 08:42:50

Temat: Odp: Ząb mądrości ...
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa de Raj <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2ehk7$t0a$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
zapomniałam
> o sprawie po tygodniu od esktrakcji. Da się znieść.

czy bylo leczenie prywatne czy kasa chorych?? mam 2 osemki do usuniecia i
sie zastanawiam ile kasy pitrzebuje ewentualnie?
mysle ze kasa moze czesc zwraca?
kaska

4. Data: 2003-02-13 09:01:10

Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> czy bylo leczenie prywatne czy kasa chorych?? mam 2 osemki do usuniecia i
> sie zastanawiam ile kasy pitrzebuje ewentualnie?
> mysle ze kasa moze czesc zwraca?

chirurg, ktory robil mi to tydzien temu w prywatnym gabinecie tlumaczyl mi,
jak to wyglada w panstwowych placowkach; i raczej nie probowalbym;
mi to zrobil uznany chirurg-stomatolog i oprocz czynnosci, ktore omowila ewa
powyzej, to jeszcze wczesniej przecinal mi zeba, zeby zrbic kawalek miejsca
na podwazenie dlutem; ale generalnie ok; tyk szwy mnie draznia; no i wzial
200zl ;)

pzdr.

p.

5. Data: 2003-02-13 09:14:03

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bulba <b...@t...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2fn02$1sd$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
miejsca
> na podwazenie dlutem; ale generalnie ok; tyk szwy mnie draznia; no i wzial

dzieki za odp
kwota jest ok, wyobrazalam sobie ze nie wiadomo ile to cos moze kosztowac
ale i tak nie lubie do dentysty....brrrrrr
kaska

6. Data: 2003-02-13 09:24:48

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Akurat parę godzin temu usunąłem ósemkę, byłem w przychodni u chirurga - stomatologa
którego wszyscy bardzo chwalą, obyło się bez żadnych komplikacji, chyba trochę
przypiłował mi zęba przed wyrwaniem (może naciął??). W każdym razie już jakiś rok
temu dentysta mówił mi że zęba trzeba wyrwać, jednak pomimo tego że tyle czekałem i
ząb rósł krzywo, było bez komplikacji. No i w przychodni, więc za fri - jedynie 25
zł za zdjęcie szczeny
cześć

(ja tak sobie chwalę, ale jak znieczulenie przestanie działać to nie będzie tak
fajnie...)

7. Data: 2003-02-13 09:46:18

Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczeny
> cześć
>
> (ja tak sobie chwalę, ale jak znieczulenie przestanie działać to nie

mi zrobil to profesjonalnie od poczatku do konca; jak znieczulenie przestalo
dzialac, to tez nie bolalo (chociaz wzialem profilaktycznie 2 pyralginy) -
teraz jestem w 132. godzinie po zabiegu ;) i do tej porynie bolalo; jutro
wyjmuje szwy; naciecie zeba ma ten plus, ze nie charata sie kosci, bo jest
miejsce na wyjscie zeba.

pzdr.

p.

8. Data: 2003-02-13 09:48:37

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości news:b2fn02

> [...]
mi,
> jak to wyglada w panstwowych placowkach; i raczej nie probowalbym;

ten Twoj chirurg, to wie jak robic marketing, ostatecznie ziarnko do ziarnka
( 200 do 200 )
i grunt, ze skutecznie mu to wyszlo, bo dales sie zlapac na jego
opowiesc...i podajesz dalej...

Jola L-L

9. Data: 2003-02-13 09:49:33

Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ziarnka
> ( 200 do 200 )
> i grunt, ze skutecznie mu to wyszlo, bo dales sie zlapac na jego

znam takich, co maja dobry marketing i nic poza tym; a ten jest akurat poza
tym marketingiem dobry; chociaz nei ukrywam, ze juz duzo kasy u niego
zostawilem, ale to juz koniec, na najblizszy czas; a od kilku lat zaden nowy
zabek mi sie nie zepsul, a tych zepsutych tylko kilka bylo;

pzdr.

p.

10. Data: 2003-02-13 10:35:48

Od: "Ewa de Raj" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy bylo leczenie prywatne czy kasa chorych?? mam 2 osemki do usuniecia i
> sie zastanawiam ile kasy pitrzebuje ewentualnie?
> mysle ze kasa moze czesc zwraca?
> kaska

Nie wiem, jak jest z refundacja, ale nie ryzykowałabym. Byłam u mojego (od
lat) stomatologa, ktory jednoczesnie jest chirurgiem szczekowym. Za calosc -
przeswietlenie, znieczulenie, zabieg, druga wizyta kontrolna ze zdjeciem
szwow - zaplacilam 270 pln. W wawce.

dermatolog
Czy to wezly chlonne?
szkla kontaktowe