Zaniedbany trawnik

11. Data: 2003-05-09 13:26:29

Temat: Re: Zaniedbany trawnik
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
news:b9fg37$crq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ha ! Wiedziałam, że Michał to tępienie mniszków skomentuje. Michale tu nie
> Ameryka, tylko polska wieś teraz gdzie nie spojrzę to mam widok na kwitnące
> mniszki i niekoniecznie muszą one kwitnąć na moim trawniku a potem wysiewać
> się między kwiatami.

A nie wchodzi Ci trawa w kwiaty? Bo u mnie faktycznie mniszki tez wysiewaja
sie miedzy kwiatami, ale to ruch reka i po mniszku (odrosnie od korzenia -
nastapny ruch reki). A trawa miedzy kwiatami jest znacznie uciazliwsza.
Wobec tego ja patrze na trawnik jako na chwastowisko glownie z powodu
obecnosci tam trawy :-) Ale oczywiscie - co kto lubi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-05-09 14:01:32

Temat: Odp: Zaniedbany trawnik
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:90Oua.21349$V...@t...neo.rr.com...
> [...]

wysiewaja
> sie miedzy kwiatami, ale to ruch reka i po mniszku (odrosnie od korzenia -

Ja próbuję z korzeniem wyrwać tak, że po kilkudziesięcu mniszkach paluchy
bolą niemiłosiernie :-))

> A trawa miedzy kwiatami jest znacznie uciazliwsza.

I to jak. Na jednym z trawników mam straszną trawę, jest gorsza od perzu bo
ma bardzo cienkie rozłogi, jak wlezie w kwiaty to bez wykopania i solidnego
otrzepania z ziemii się nie obędzie a i to się czasem nie udaje .

> Wobec tego ja patrze na trawnik jako na chwastowisko glownie z powodu
> obecnosci tam trawy :-) Ale oczywiscie - co kto lubi.

Mój trawnik to tylko wypełnienie przestrzeni tak żeby dzieciaki miały gdzie
pobiegać i ma stanowić tło dla kwiatów, a taki upstrzony mniszkami wywołuje
u mnie uczucie bałaganu ( tak jak zaśmiecony dywan) i trochę za bardzo
odciąga uwagę od kwiatów kwitnących na rabatach. Za to na mojej łące mniszki
sa bardzo mile widziane :-)) i kwitną bez przeszkód .

--
Pozdrawiam, Kaśka

13. Data: 2003-05-09 19:45:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <1...@w...pl> writes:

> A jakby tak w winnicy zamiast z trawskiem walczyć mniszków całą
> połać rozsiać. Ile miodu by było. Pszczółki miały by co robić.
> Pytanie tylko jedno: czy winoroślom to nie zaszkodzi?

Winoroślom nie specjalnie, pod warunkiem pozostawienia czarnego ugóru
po obu stronach rzędu...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewnemu Panu z Saragossy
Buc wyśpiewywał na dwa głosy,

14. Data: 2003-05-11 20:27:15

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> taki upstrzony mniszkami wywołuje
> u mnie uczucie bałaganu

O! Zostałaś właśnie moją bratnią duszą trawnikową! Mam te same mleczne
odczucia:-)
Zresztą robić konkurencji świętokrzyskiej łące, czy pierwszemu lepszemu
przydrożnemu rowkowi, nie ośmieliłbym się...
No i tło dla kolorowych roślin też powinno być w miarę jednostajne...
Powiesić kolorowy obraz na kolorowej ścianie w ciapki - to nie dla mnie.

Pozdrawiam
p...@r...pl

15. Data: 2003-05-11 21:48:46

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> No i tło dla kolorowych roślin też powinno być w miarę jednostajne...
> Powiesić kolorowy obraz na kolorowej ścianie w ciapki - to nie dla mnie.
>
> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Czy to refleksje po wizycie u mnie :-)
:-) Bogusław

16. Data: 2003-05-12 00:23:29

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w

> Czy to refleksje po wizycie u mnie :-)
> :-) Bogusław

A gdzie u Ciebie mniszki/mlecze? Wszystkie pewnie wydeptane przez gości:-))

Kilka Jasnot faktycznie masz na trawie gdzieś między dużymi drzewami, ale i
tak nie widać więcej niż jednej/dwóch jednocześnie, na jednej powierzchni
ogarniętej okiem.
Gdybyś zobaczył u mnie na młodszym trawniku (na dużej połaci ok.50x10)
kilkaset żółtych kropek - to sam byś złapał za opryskiwacz:-). Starsze
trawniki jednak uodparniają się na żółtą zarazę.

A może te krety masz szkolone w podgryzaniu mniszków:-)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

17. Data: 2003-05-12 02:39:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Gdybyś zobaczył u mnie na młodszym trawniku (na dużej połaci ok.50x10)
> kilkaset żółtych kropek - to sam byś złapał za opryskiwacz:-).

50x10=500, wiec kilkaset zoltych kropek to okolo jedna na metr kwadratowy.
Wyjatkowo malo. U mnie jest znacznie gesciej. To znaczy bylo, bo teraz
juz nie sezon na te przesliczne kwiatki.

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2003-05-12 06:47:20

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9mf5i$nmf$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> No i tło dla kolorowych roślin też powinno być w miarę jednostajne...
> Powiesić kolorowy obraz na kolorowej ścianie w ciapki - to nie dla mnie.

Otóż to :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

19. Data: 2003-05-12 20:25:39

Temat: Re: Odp: Zaniedbany trawnik
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> writes:

> A gdzie u Ciebie mniszki/mlecze? Wszystkie pewnie wydeptane przez
> gości:-))

To Wy, mając pod ręką cztery asystentki, na mniszki zwracaliście
uwagę???

Pozdrawiam,
Grzesiek, zaniepokojony :)
--
Pewna nudystka opalała się w Krośnie.
Jej fatałaszki wietrzyk porwał radośnie.

Janusz, ty durniu!!!
RUKOLA-gdzie dostać nasiona?
plantacja wierzby - czy warto
Worek na liscie