Zboczenie psychologiczne :)

1. Data: 2003-07-11 20:01:22

Temat: Zboczenie psychologiczne :)
Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkąd ytu jestem ktoś kogoś analizuje i od czasu do czasu są takie domowe
kontrowersje dotyczące różnych osób :)
Kiedyś Ania Lipek, Viadro (może mylę? ale chyba nie :) ) a teraz ziele kogoś
obnaża :)
To juz zboczenie profesjonalne coniektórzy posiadają :)

Vese

1. Data: 2003-07-11 20:55:55

Temat: Re: Zboczenie psychologiczne :)
Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <v...@k...pl>

> [...]
> a teraz ziele kogoś obnaża :)
> To juz zboczenie profesjonalne coniektórzy posiadają :)

z braku innych tematów sezonu ogórkowego typu: potwór z Lochu
mozna by się pokusić o komentarz np. dlaczego i po co

moja propozycja w górnej warstwie:
dlaczego? - bo jest obrażony
po co? - żeby odreagować

tak sądzę ;)))

re:

1. Data: 2003-07-11 20:56:06

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

re: wrote:

> dlaczego? - bo jest obrażony
> po co? - żeby odreagować
>
> tak sądzę ;)))

Bo zapominamy o tym co ważne /nie rozumiemy tego co ważne/.
Trwonimy czas - cholera.

Samcze po.tyczki :) /tak samokrytycznie - tyż ;)/

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-07-11 23:25:19

Temat: Odp: Zboczenie psychologiczne :)
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kogoś
> obnaża :)
> To juz zboczenie profesjonalne coniektórzy posiadają :)

osobiście myślę że Viadro powinien troche się zamknąć ale to tylko moje
zdanie

--
Fizyka Kwantowa - Murzyn w ciemnym pokoju szukający czarnego
kota, którego tam nie ma

Dyplomata - Ktoś, kto potrafi powiedzieć "spierdalaj" w taki
sposób, ze poczujesz podniecenie w związku ze zbliżającą się
wyprawą.

1. Data: 2003-07-12 00:07:52

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom <t...@N...waw.pl> napisał(a):
<ben8pf$u4$1@ochlapek.sierp.net>

> Bo zapominamy o tym co ważne /nie rozumiemy tego co ważne/.
> Trwonimy czas - cholera.

Trwonimy czas wtedy, gdy nie obserwujemy uważnie tego co się dzieje.
Wtedy gdy ciągle przed czymś uciekamy.
Czy uważasz np. teraz że czegoś nie rozumiesz albo że siedząc w necie tracisz
czas ?

> Samcze po.tyczki :) /tak samokrytycznie - tyż ;)/

Potyczki też są ważne. Zwłaszcza takie, którym później ze spokojem i uwagą
można się przyglądać.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-07-12 00:10:32

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vesemir <v...@k...pl> napisał(a):
> [...]

> obnaża :)
> To juz zboczenie profesjonalne coniektórzy posiadają :)

Dlaczego na tej grupie ma nie być "zboczeńców psychologicznych" ? Co takiego
niebezpiecznego jest w analizowaniu kogoś/siebie ? Co jest złego w
kontrowersjach ?

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-07-12 07:57:09

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-11 Vesemir napisał(a)

> To juz zboczenie profesjonalne coniektórzy posiadają :)
No :) Drzyjcie. A powaznie to chcialem poszukac jakich mnije
agresywnych postow naszego geniusia i wybieralem na chybil trafi i
jakos tak mi wyszlo ;) Ale ta srtona zawierajaca cytaty wlasne
przetykane Einsteinem mnie zastanowila :)
Pozdrawiam
I obiecuje ze juz nie bede :)

--
Paweł Zioło (zielsko)

www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-07-12 08:12:00

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

puciek2 wrote:

> Trwonimy czas wtedy, gdy nie obserwujemy uważnie tego co się dzieje.
> Wtedy gdy ciągle przed czymś uciekamy.

to jedna z teorii

> Czy uważasz np. teraz że czegoś nie rozumiesz

Całe życie tak uważam - nieustannie.

> albo że siedząc w necie
> tracisz czas ?

To całkiem różne sprawy.

> Potyczki też są ważne. Zwłaszcza takie, którym później ze spokojem i uwagą
> można się przyglądać.

i takie które nie prowadzą do wojny /z równie wielkim stoicyzmem
przyglądałbyś się na 'rozmazaną' po asfalcie rodzinę? - sorry/

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-12 08:14:29

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

puciek2 wrote:

> Dlaczego na tej grupie ma nie być "zboczeńców psychologicznych" ? Co
> takiego niebezpiecznego jest w analizowaniu kogoś/siebie ? Co jest złego w
> kontrowersjach ?

Kamikadze ;) /poczekaj ;)/

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-12 08:22:22

Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl>

> [...]

> i takie które nie prowadzą do wojny /z równie wielkim stoicyzmem
> przyglądałbyś się na 'rozmazaną' po asfalcie rodzinę? - sorry/

taaak ;)
"eTaTa" zapytał kiedyś: po co komu myślenie?
- żeby przewidywać i zapobiegać... czy jakoś tak to było?

zapomniałem, nie myślę, szykuję rkm (Kałacha) (hihihi)
tylko zapomniałem po co i z kim się mam bić...
może ktoś podpowie
moje nieuświadomione emocje
i moje atawistyczne żądze mordu - czekają
niech ktoś to wreszcie pobudzi
chcę być zwierzęciem

re:

> **
> "Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
> pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Eter
ZAGADKA było: Re: Condillac... i co dalej?
muzyka
dlaczego??
Popłakałem się