Zespol Brutona

1. Data: 2005-01-31 20:33:59

Temat: Zespol Brutona
Od: "cuz" <e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie dotyczace choroby Brutona - interesuja mnie szczegolnie dwie
kwestie:
- jaka jest czestotliwosc wystepowania tej choroby
- gdzie (w jakim Panstwie) wszczepia sie komorki macierzyste

Za wszelkie informacje serdecznie dziekuje!

2. Data: 2005-01-31 22:14:25

Temat: Re: Zespol Brutona
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ctm47d$kvk$...@n...onet.pl,
cuz <e...@...pl>:

> Mam pytanie dotyczace choroby Brutona - interesuja mnie szczegolnie
> dwie kwestie:
> - jaka jest czestotliwosc wystepowania tej choroby

1 na 250 tys.

(http://www.emedicine.com/derm/topic858.htm)

--
Robert

3. Data: 2005-02-01 14:11:21

Temat: Odp: Zespol Brutona
Od: "Zbigniew Rudzki" <m...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cuz" <e...@...pl> napisał w wiadomości
> Witam!

> - gdzie (w jakim Panstwie) wszczepia sie komorki macierzyste

Jesli sprawa dotyczy kogos Ci bliskiego -- daj znac na priva (bardziej
sensowna dyskusja wymaga czasu z mojej strony), jak nie -- poszukaj sam.

uklony

Z. Rudzki
hematopatolog

4. Data: 2005-02-01 16:18:53

Od: "cuz" <e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 na 250 tys.

Dzieki serdeczne! :)

5. Data: 2005-02-01 16:21:33

Od: "cuz" <e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli sprawa dotyczy kogos Ci bliskiego -- daj znac na priva (bardziej
> sensowna dyskusja wymaga czasu z mojej strony), jak nie -- poszukaj sam.

Dziekuje, milo z Twojej strony. Materialy sa potrzebne na prezentacje, tak
ze nie bede Ci zawracal glowy i sprobuje sam poszukac czegos.

Pozdrawiam!

gdzie znajde serwis dermatologiczny
brzuch po lewej stronie-co tam moze bolec?
bole fantomowe a amputacja piersi
Bardzo duże migdały u 6 latka
Pytanko o pirantel