Odp: Zmiana osobowości

1. Data: 2000-01-04 01:15:00

Temat: Odp: Zmiana osobowości
Od: "RusH" <p...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

;-) jak offtopic to tylko expert hihi

ja bym chcial byc chamem ;-) pomorzesz mi ? ;-))))))))))) lol

--
Czesc.

Pozdrawiam.
Hi&Over!

RusH W-wa(Poland) zone !
www.kki.net.pl/~prush <<-updejted 20.12.99
p...@p...sos.com.pl & p...@k...net.pl
ICQ: 4...@p...icq.com

1. Data: 2000-01-04 12:47:38

Temat: Re: Odp: Zmiana osobowości
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RusH wrote:

> ;-) jak offtopic to tylko expert hihi
>
> ja bym chcial byc chamem ;-) pomorzesz mi ? ;-))))))))))) lol
ja sie chamstwa ucze z usenetu.
Dobra szkola. W jeden rok mozna skonczyc uniwersytet chamstwa.

1. Data: 2000-01-05 18:45:45

Od: "danusia błaszak" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

proponuje wyklad pierwszy
- ustalamy regulamin dla uzytkowników grup dyskusyjnych, tak zeby nowi nie
mieli sposobu zapoznac sie z regulaminem. i wtedy mozna sie dobrze bawic:
- "przestan wreszcie pisac w html-u!, ty idioto, mamy juz tego dosyc"
- "dlaczego, idioto, zacytowales kawalek poprzedniej wypowiedzi?"
- "przestan nas obrazac, dlaczego wysylasz 3 wiersze na grupe dyskusyjna
"poezja", kiedy w regulaminie jest, ze mozna tylko 1 dziennie."
- na czyjes zyczenia swiateczne wyslane na grupe dyskusyjna odpisujemy
chlodno "uprzejmie dziekujemy"
- ignorujemy niektóre wypowiedzi, nawet jesli ktos o cos pyta i
trzykrotnie niesmialo prosi o odpowiedz.
to bardzo subtelne sposoby i nikt nie moze nam zarzucic, ze postepujemy
niemilo. tym bardziej ze zgodnie z jakims tam regulaminem.

posdrufko
danusia be

1. Data: 2000-01-05 21:22:52

Temat: Odp: Odp: Zmiana osobowości
Od: "RusH" <p...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - ustalamy regulamin dla uzytkowników grup dyskusyjnych, tak zeby nowi
nie

To jest jakis regulamin ? ;o))))))

1. Data: 2000-01-05 22:10:53

Od: Robert Pietrusiak <K...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

popieram cafkowicie

1. Data: 2000-01-05 23:14:40

Temat: Re: Zmiana osobowości
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "RusH" <p...@p...sos.com.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>nie
>To jest jakis regulamin ? ;o))))))

Jest :) Jest w nim m.in, zeby nie robic bezsensownych crosspostow - a
juz na pewno nie nadaje sie do tego grupa p.o.r - wycinam.

Polecam chocby http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Always forgive your enemies - nothing else annoys them as much.

Skasowano moj post ;-(
Re: 1000 nielegalnych mandatow z czeskiego fotoradaru
Re: Szdodliwosc hossy na Wall Street, w Europie, na GPW dla gospodarki i przemyslu swiatowego
Odp: Szdodliwosc hossy na Wall Street, w Europie, na GPW dla gospodarki i przemyslu swiatowego
Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ? Politechnika Wroclawska