Re: Szdodliwosc hossy na Wall Street, w Europie, na GPW dla gospodarki i przemyslu swiatowego

1. Data: 2000-01-04 12:36:49

Temat: Re: Szdodliwosc hossy na Wall Street, w Europie, na GPW dla gospodarki i przemyslu swiatowego
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To, co dzieje sie w tej chwili na NASDAQ-u jako zywo
> przypomina zbiorowa euforie pd tytulem Kompania
> Wschodnioindyjska. Jest oparte na podobnych zasadach (nadzieja na
> przyszle, krociowe zyski) i podobnie jak tamta banka mydlana moze
> peknac. Pomysl, co wtedy ? Co, jezeli okaze sie, ze miliardy
> dolarow amerykanskich przyszlych emerytow zostaly utopione w
> bezwartosciowych spolkach internetowych?

Niemniej moja teza wlasnie usilowala temu zaprzeczyc.
Spolki internetowe nie tworza wartosci dodanej, ale
korporacje wirtualne to jedyny mozliwy i odporny na bankructwo model
przedsiebiorstwa 21 wieku.
Spolki te moga generowac straty i miliardowe , ale wartosc akcji bedzie
ciagle rosla, poniewaz to jest inwestowanie intelektualne,
w marketing, w media, w idee.
Nie w towar.

To co bylo niemozliwe to spolek gieldowych, inwestowanie 90% kapitalu w
reklame, marketing, stalo sie mozliwe w wirtualnych korporacjach.
100% zysku, dochodow czy przychodow jest inwestowane w marketing i
reklame
ktore to przyciagaja miliony inwestorow
ktorzy wnosza nowy kapital, nowe kredyty bankowe
i interes sie bedzie krecil i 10 i 20 lat.

Wirtualna Hossa bedzie trwala lata.
Jacek