Odp: Zmniejszenie popedu - co?

From: "KM" <y...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Zmniejszenie popedu - co?
Date: Mon, 7 Jan 2002 18:08:45 +0100
Sender: b...@p...onet.pl@pc184.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> napisał:

> [...]
> (ehkm, sic!) i postaram sie wyjawic Ci to ponizej.
> Czy wiesz drogi Marshallu ze u Kobiet znajduje sie tylko jeden narzad
> ktory powoduje podniecenie? Tak, to prawda - narzad ten odpowiednio
> podrazniony zamienia Kobiete w wulkan namietnosci! A narzadem tym
> jest.... MOZG!
> Kobieta potrzebuje ciepla, delikatnosci, poczucia bezpieczenstwa,
> poczucia bycia kochana i szanowana - i wtedy i TYLKO wtedy mozesz
> wierzyc ze zaczna sie u Niej budzic rzadze. Bo dla Kobiety seks jest
> DOPELNIENIEM milosci, nie celem samym w sobie.

Wszystko to bardzo mądre i piękne, ale niestety nie takie proste jak by się
wydawało. Paradoks polega na tym, że facet, aby okazać pełnię swojego
uczucia, potrzebuje od kobiety zapewnienia, że to właśnie ona jest tą
jedyną, szczególną i wyjątkową osobą. A tutaj pojawia się problem - kobieta
nie jest idealnie taka jak by chciał żeby była. Potrzeba więc dużo
cierpliwości, ale skąd ją brać?! Boże, czemu uczyniłeś nas tak różnymi?! :)

> A co o moich tezach sadzicie Wy, mile Panie - czytelniczki tej grupy?
> Czy bardzo sie myle dajac takie rady koledze Marshalowi?

Też jestem bardzo ciekawy Waszego zdania, odezwijcie się proszę!

Pozdrawiam serdecznie,
KM.