Re: Zmniejszenie popedu - co?

Data: 2002-01-08 21:22:43
Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co?
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl>

VTAM!

Elizabeth <w...@p...com> wrote:
[...]
> Witaj Prowokatorze!

Hej, czemu tak? :)

> Zawsze mnie śmieszy, jak facet autorytatywnie wypowiada się o
> kobietach:)))

Alez ja nawet nie smiem! To bylo moje prywatne zdanie, wlasnie dlatego
poprosilem o opinie Czytelniczek tej grupy!

> Nie zgadzam się z twierdzeniem, że jedynym narządem................jest
> mózg.
> Kobiety miewają conajmniej kilka takich miejsc:)))

Oj sam nie wiem, bede musial zapytac o to Zone ;)

> Nie, też się nie mogę z tym zgodzić. Kobiecie, tak samo jak mężczyźnie,
> zdarza się "porządać" szybkiego seksu, bez zobowiązań. To miłe, co
> napisałeś powyżej, ale nie do końca prawdziwe. Podejście do seksu zmienia
> sie również z wiekiem i zachodzącymi zmianami w organiźmie.

I w duzym stopniu zalezy to tez od: kwestii osobniczych, osobowosci,
temperamentu, nastroju, otoczenia oraz (co rowniez wazne) fizjologi (np
dzien cyklu, wiek etc itd itp). Zgadzam sie calkowicie!

> Podziel się z kobietą swoimi oczekiwaniami, być może spełni Twoje
> najskrytsze marzenia:)))

O! O tym nie pisalem - ale to bardzo wazne!

> :)
>
> Żebyśmy mogli się uzupełniać! Równowaga musi być!

Przypomina mi sie taka fraszka: "Bo w tym caly jest ambaras zeby dwoje
chcialo naraz". Cos w tym niewatpliwie jest ;)

> Myślę, że są to sprawy indywidualne i trudno o uniwersalne i obiektywne
> spojrzenie na sprawy męsko-damskie.

Hmmm, ale przyznasz chyba ze GENERALNIE rzecz ujmujac kontakty z plcia
piekna lepiej zaczac od mozgu a nie od anatomi, czyz nie? ;)

--
cezar
CYBER Service