Znacie chirurga stomatologa?

1. Data: 2003-08-20 10:16:53

Temat: Znacie chirurga stomatologa?
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Znacie może dobrego chirurga stomatologa w Warszawie, coby wyrwał ósemkę?
Ile taka przyjemność może kosztowac?

1. Data: 2003-08-20 10:24:58

Temat: Re: Znacie chirurga stomatologa?
Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" napisał w wiadomości
> Hej!
>
> Znacie może dobrego chirurga stomatologa w Warszawie, coby wyrwał ósemkę?
> Ile taka przyjemność może kosztowac?

Witam,
bardzo polecam dr Roszkiewicza z Lecznicy Stomatologicznej PW ul. Wrocławska
25, tel. 861 50 00. Nic a nic nie czułam (zabieg był przeprowadzany
oczywiście w znieczuleniu), wszystko przebiegło szybko i sprawnie, po
zabiegu dziąsło bardzo szybko się zagoiło.

Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-08-20 10:33:41

Temat: Odp: Znacie chirurga stomatologa?
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A cos płaciłaś ? Od zapisu ile czekałas na wyrwanie?

1. Data: 2003-08-20 10:44:31

Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" napisał w wiadomości >
> A cos płaciłaś ? Od zapisu ile czekałas na wyrwanie?

Niestety nie pamiętam ile płaciłam (możesz zadzwonic i się dowiedzieć). Od
zapisu do wyrwania czekałam 4 dni. Z tego co pamiętam pan dr przyjmuje tylko
w soboty.

Pola

1. Data: 2003-08-24 16:58:13

Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej!
>
> Znacie może dobrego chirurga stomatologa w Warszawie, coby wyrwał ósemkę?
> Ile taka przyjemność może kosztowac?

Ja mam genialnego chirurga szczekowego.
Chyba wlasnie trzecia osemke bede u niego rwac...
Dr Szmurlo, bylam u niego na Sandomierskiej w S.Tom; tel. 8494471
Przyjmowal tylko w czwartki, rwanie kosztuje 200 zl, dodatkowe wizyty,
sciagniecie szwow itp. nic mnie nie kosztowaly.
Polecam, bo nic mnie nie bolalo, nie mialam zadnych komplikacji.
Pozdrawiam serdecznie,
Agatka

balsam po depilacji
czy ktos zna dzialanie kosmetykow z zielonej glinki...? bo wlasnie trafilam na fajna stronke www...