gdzie exfoliacja?

1. Data: 2003-08-19 19:45:42

Temat: gdzie exfoliacja?
Od: "M&A" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
w sobote bylam na czyszczeniu i okazalo sie ze zmienila mi sie skora.
ostatnio jak bylam 2 lata temu mialam skore mieszana a teraz kosmetyczka
uswiadomila mnie ze mam tlosta. czulam ze cos sie zmienilo bo zaczelam miec
problemy ze skora no i wychodzi na to ze uzywalam nieodpowiednich
kosmetykow. kosmetyczka poradzila mi abym zrobila exfoliacje, kilka
zabiegow. moze ktoras z dziewczyn miala do czynienia z tym zabiegiem i moze
mi polecic dobra kosmetyczke w w-wie.

pozdrawiam
mar

1. Data: 2003-08-19 20:24:35

Temat: Re: gdzie exfoliacja?
Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&A" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> kosmetyczka poradzila mi abym zrobila exfoliacje, kilka
> zabiegow. moze ktoras z dziewczyn miala do czynienia z tym zabiegiem i
moze
> mi polecic dobra kosmetyczke w w-wie.

ja polecam zabiegi w salonie ktory uzywa kosmetykow environ. niestety nie
wiem gdzie jest w wawie gabinet. moja kolezanka miala zabiegi kwasem
glikoloym, i po prostu wypiekniala.

moze napisz do nich, na pewno poleca ci jakis gabinet.

http://www.proteapolska.com.pl/index1.htm

magda

1. Data: 2003-08-21 05:25:09

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

z wiadomosci <bhu15r$29m$1@nemesis.news.tpi.pl> napisanej przez Aeris:

> [...]
> glikoloym, i po prostu wypiekniala.
>
> moze napisz do nich, na pewno poleca ci jakis gabinet.

gdybyś do nich pisała i dostała jakąś konkretną odpowiedź to byłbym
wdzięczny gdybyś podzieliła się nią na grupie - ewentualnie, jeśli nie
ma zainteresowanych, to przynajmniej ze mną na priv'ie.

z góry dziękuję.

a tak poza tym: wydaje mi się, że eksfoliację (nawet przy małych
stężeniach) lepeiej robić u dermatologa niż u kosmetyczki.
na pewno robią to w Erisie, ale nie wiem jak z jakością.

Marcin

'Mycie' włosów samą wodą?
Ach te podkłady
Ach te podkłady