a mialam kupic lakier do paznokci Nivei... :-(

1. Data: 2003-03-31 07:33:27

Temat: a mialam kupic lakier do paznokci Nivei... :-(
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jak otworzylam opakowanie testowe w sklepie, to az usiadlam z
wrazenia (wczesniej musialam kucnac, zeby sie dostac do lakierow).
SMROD! Pozniej przez dwie godz. mialam poczucie, ze zaraz porozmawiam
z Neptunem... ;-)

Sama nie wiem, czy ja sie az tak bardzo odzwyczailam od zapachu
lakierow do paznokci*, czy te Nivei smierdza jakos szczegolnie? :-(

Poradzcie, czy sa jakiej niesmerdzace lakiery?....

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

*nie uzywalam praktycznie 3 lata - ciaza, potem male dziecko - wlasnie
zapach mi przeszkadzal....

1. Data: 2003-03-31 08:06:40

Temat: Re: a mialam kupic lakier do paznokci Nivei... :-(
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:

> [...]
>lakierow do paznokci*, czy te Nivei smierdza jakos szczegolnie? :-(
>
>Poradzcie, czy sa jakiej niesmerdzace lakiery?....

Te, które ja mam, śmierdzą zwyczajnie - jak lakier. Widocznie trafiłaś
na jakieś trefne, albo faktycznie się odzwyczaiłaś.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-31 09:57:14

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a):

> Te, które ja mam, śmierdzą zwyczajnie - jak lakier. Widocznie trafiłaś
> na jakieś trefne, albo faktycznie się odzwyczaiłaś.

Ja tez mysle, ze lakiery Nivea nie maja jakiegos szczegolnego zapachu... tylko
ten "lakierowy" ;)

Dunia

1. Data: 2003-03-31 10:01:02

Temat: Odp: a mialam kupic lakier do paznokci Nivei... :-(
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *madzik* <b...@b...op.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b68r8e$qh8$...@n...onet.pl...

> Sama nie wiem, czy ja sie az tak bardzo odzwyczailam od zapachu
> lakierow do paznokci*, czy te Nivei smierdza jakos szczegolnie? :-(

Dzieki, dziewczyny, szczegolnie Duniu (bo za Twoja pochwala chcialam
kupic).

Pozostaje mi tylko albo sie przemoc, albo zrezygnowac ;-)

1. Data: 2003-03-31 10:08:26

Temat: Re: Odp: a mialam kupic lakier do paznokci Nivei... :-(
Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* <b...@b...op.pl> napisał(a):

> Pozostaje mi tylko albo sie przemoc, albo zrezygnowac ;-)

W zyciu nie ma lekko ;)
Jakby co - to pozostaja Ci tylko 'dzieciece' lakiery zmywalne woda :)))

Dunia

cera
CO DO "Grażynki Lubicz"
Warszawa / poszukiwane hostessy, modeli/ki, fotomodeli/ki, statysci do reklam i filmow
Suknie ślubne
czerwony nos