afty

1. Data: 2003-08-02 10:44:06

Temat: afty
Od: "Seba" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam odwieczny problem z aftami, w tej właśnie chwil wyspało mi sie ich 10 a
7 w okolicy gardła mam już dość. czy miał ktoś podobny problem? Jak to
zwalczyć. Nie moge nic jeść a z apteki wykupiłem już wszystkie leki na afty.
Czy istnieją jakieś zastrzyki które mogłyby zaprzestać pojawiania się nowych
aft chociaż na rok. Mój lekarz zapisał mi cet alergin i jakieś witaminy, nie
chcę już do niego chodzić bo jest kiepski i widze że nie ma pojęcia jak
sobie dać z tym radę.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

Błagam o pomoc

seba.

2. Data: 2003-08-02 12:57:24

Temat: Re: afty
Od: "zestaf" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
mialem podobny problem (moze na mniejsz skale, ale tez bardzo uciazliwy)ale
ostatnio odkrylem rewelacyjny lek.nazywa sie hasco sept i jest dostepny w
formie sprayu albo plynu do plukania.kosztuje chyba z 12 zeta a jest
naprawde skuteczny.od razu czujesz ulge i naprawde pozwala zapomniec nawet o
najbardziej dokuczliwych aftach.stosuje sie go kilka razy dziennie i po paru
dniach afty znikaja.moge to naprawde polecic a stosowalem juz wiele
lekow(solcoseryl,aftin itp.)a o zastrzykach nie slyszalem chociaz probowalem
sie kiedys czegos dowiedziec na ten temat.
pozdrawiam
zestaf

3. Data: 2003-08-04 10:39:41

Temat: Odp: afty
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam odwieczny problem z aftami, w tej właśnie chwil wyspało mi sie ich 10

Polecam najzwyklejszą pioktaninę ( roztwór wodny) i do tego płukanie plynem
Corsodyl. Moje dziecko mialo z aftami problemy, szczególnie że nosi aparat
ortodontyczny (ruchomy) i po stosowaniu tej kuracji ma spokoj. Teraz tylko
apatar płucze w Corsodylu. Pozdrawiam. G.>

notbook, a ciaża
Po biegunce
Felczerzy
Uczulenie na słonce?
Wiązadła w stawie kolanowym...skręcenie POMOCY