alkomat

1. Data: 2001-04-29 12:05:08

Temat: alkomat
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiałem się, czy temat nadaje się na Grupę - ale w sumie : Czemu
nie?

Miałem wczoraj okazję bawić sie alkomatem w trakcie imprezy (ostro
zakrapianej)
Ubaw miałem niesamowity: po pierwszym drinku miałem na alkomacie 0,8 !!!
(bezpośredni po wypiciu - jeszcze nie trafiło do krwi)
Zajarałem szluga: podskoczyło do 1,2 !!!
po 10 min spadło do ok. 0,2

Alkomat nie był skopany - po prostu tak wykazuje.
Podejrzewam, ze zamiast mierzyć poziom alkoholu w wydychanym z płuc
powietrzu, łapie opary jeszcze z ust albo z przełyku.
Działania fajek nie potrafię wytłumaczyć.

Ku ewentualnej przestrodze wszystkim, którzy chcieliby np. podjechać
kawałek zaraz po "strzemiennym" w nadziei, ze jeszcze nie wykaże.

sadyl
PS: niestety nie wiem na jakim poziomie skończyłem imprezę - skończyły
się bateryjki :))))

1. Data: 2001-04-29 12:11:33

Temat: Re: alkomat
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> sadyl
> PS: niestety nie wiem na jakim poziomie skończyłem imprezę - skończyły

Komu?

EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-04-29 15:47:38

Od: "Andy R." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba bylo pobierac sobie krew do badania :-)))))

Użytkownik "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> napisał w
wiadomości news:9ch08o$6fj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

1. Data: 2001-04-29 20:26:04

Temat: Odp: alkomat
Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> PS: niestety nie wiem na jakim poziomie skończyłem imprezę - skończyły
> się bateryjki :))))
Widuję Ciebie na grupie religia.soc.Chyba że mi się cosik zwidziało ?
O ile pamietam jesteś sceptykiem i antyklerykałem ?
Ale żeby tak od razu bateryjki rozładowywać w null ... no , no
trochę nie pasuje dla człowieka o ustalonym światopoglądzie.
Kazimiesz Karwaszewski zwany kwakiem K.K. musi Ciebie
nieludzko denerwować ? Czy to była przyczyna "zwarcia" ?
Nauczył się już esperanto ?
Orion

1. Data: 2001-04-30 02:42:01

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orion wrote:

> Widuję Ciebie na grupie religia.soc.Chyba że mi się cosik zwidziało ?

Zwidziało Ci się.
Nawet nie wiedziałem o istnieniu takiej grupy.
Nie znam również Kazimierza K. zwanego kwakiem
Takoż i nie znam esperanto.

sadyl
PS: do siostry: zagadka - przez najbliższy tydzień nie będę w pracy -
zgadnij kiedy ja śpię :))))))

1. Data: 2001-04-30 11:26:09

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> sadyl
> PS: niestety nie wiem na jakim poziomie skończyłem imprezę - skończyły

No cóż! Zanim zacznie się używać jakieś urządzenie, to należy przeczytać
instrukcję obsługi :-))

1. Data: 2001-04-30 11:32:57

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> sadyl
> PS: niestety nie wiem na jakim poziomie skończyłem imprezę - skończyły
wycinek z instrukcji:
20 minut przed użyciem wypłukać usta wodą.
Nie pić i nie palić!! :-))

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

1. Data: 2001-05-06 15:01:02

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> sadyl
> PS: do siostry: zagadka - przez najbliższy tydzień nie będę w pracy -
> zgadnij kiedy ja śpię :))))))

Braciszku!
To, ze lubimy na tej grupie nie zawsze zdrowo- ale smacznie sobie pojesc -
to wiadomo.
Dodatkowo palisz "fajków" i imprezujesz z alkomatem:)))
A jak widze, ze dodatkowo nie spisz o 4 nad ranem tylko klepiesz w
klawiature( patrz post ) to sie zatrwazam jak dlugo pociagniesz ...a szkoda
by bylo...
Jeszcze mi przyszlo do glowy , ze Twoje Sloneczko moze Cie zechce wymienic
na nowszy model:)))
Jezuuuuu, Sadyl, Ty nie igraj z losem !

powaznie zaniepokojona siostrzyczka Jola L-L

UNIKANIE WOJSKA< nie czytać jeśli nie na temat!
Jak zagescic zupe
Re: kardamon
kardamon
jak dobrać się do KOKOSa