Odp: błyszczyk Diadem

From: "kroofka" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Odp: błyszczyk Diadem
Date: Sun, 6 Jul 2003 13:53:31 +0200

> Jam nie kroofka , ale sie wetne:)
> Ja mam 4 ( cielisty roz ) i ladnie wyglada na ustach, troche mi
> przypomina Glam Shine jesli chodzi o efekt. Trzyma sie tak sobie, ja
> czesto poprawiam. Ma aplikator. Mnie kosztowal 9.50

No to ja tylko dodam, że nie ma błyszczących drobinek, jest taki raczej tr
ansparentny, dzięki czemu nie robi na ustach tapety, ale ładnie się kompon
uje z ich naturalnym kolorem. Co do trwałości, to jak każdy błyszczyk chyb
- tak średnio. Ale wg mnie się mało klei, wiem co mówię, bo mam też glam
shine (bezbarwny) i ten pobija wszelkei rekordy lepkości dla mnie:(
polecam Diadem:))
kroofka