błyszczyk Diadem

1. Data: 2003-07-05 15:46:49

Temat: błyszczyk Diadem
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, kupiłam dziś błyszczyk Diadem, nr 17, czyli różowawy beż.
O ile pamiętam, była tu mowa że kosztuke on tylko 8 zł. No więc albo
producent podniósł cenę (może czyta tę grupę;) albo ja miałam pecha bo
zapłaciłam ponad 12 zł.
Ale błyszczyk jest chyba super, mam go na ustach pierwszy raz a już widzę,
że prawie się nei klei i łądnei się komponuje z ustami:)))
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-07-05 16:39:44

Temat: Re: błyszczyk Diadem
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello kroofka,

Saturday, July 5, 2003, 5:46:49 PM, you wrote:

k> Hej, kupiłam dzi? błyszczyk Diadem, nr 17, czyli różowawy beż.
k> O ile pamiętam, była tu mowa że kosztuke on tylko 8 zł. No więc albo
k> producent podniósł cenę (może czyta tę grupę;) albo ja miałam pecha bo
k> zapłaciłam ponad 12 zł.

U mnie w dwóch sklepach też miał różne ceny, ale wyższe niż 8 zł :]
W jednym właśnie coś około 12, a w drugim 10 zł. Cena zależy więc od
narzutów sprzedawcy, nie tylko od propozycji (sugestii) producenta,
niestety.

Ja również uważam, że ten błyszczyk jest świetny, aczkolwiek nie
bardzo trwały i jednak się klei, co nietrudno zauważyć, jeśli się
mieszka w okolicach, gdzie ciągle wieje ;) Włosy przyklejają się do
ust jak diabli ;) Ale i tak go lubię :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-05 16:42:54

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale błyszczyk jest chyba super, mam go na ustach pierwszy raz a już widzę,
> że prawie się nei klei i łądnei się komponuje z ustami:)))

Witam Cie kroofko, powiedz mi czy ten błyszczyk jest dość trwały? I czy jest
on lekko kolorowany czy z taki z drobinkami jakiś świecidełek? A i jeszcze
jedno-jak się go naklada?-ma kulkę , aplikator czy palcem ;-)
pozdrawiam
tweetka

1. Data: 2003-07-06 05:36:35

Temat: Odp: błyszczyk Diadem
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweetka <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:be6us3$79f$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
jeszcze
> jedno-jak się go naklada?-ma kulkę , aplikator czy palcem ;-)

Jam nie kroofka , ale sie wetne:)
Ja mam 4 ( cielisty roz ) i ladnie wyglada na ustach, troche mi
przypomina Glam Shine jesli chodzi o efekt. Trzyma sie tak sobie, ja
czesto poprawiam. Ma aplikator. Mnie kosztowal 9.50
=====
annaM

1. Data: 2003-07-06 11:53:31

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypomina Glam Shine jesli chodzi o efekt. Trzyma sie tak sobie, ja
> czesto poprawiam. Ma aplikator. Mnie kosztowal 9.50

No to ja tylko dodam, że nie ma błyszczących drobinek, jest taki raczej tr
ansparentny, dzięki czemu nie robi na ustach tapety, ale ładnie się kompon
uje z ich naturalnym kolorem. Co do trwałości, to jak każdy błyszczyk chyb
- tak średnio. Ale wg mnie się mało klei, wiem co mówię, bo mam też glam
shine (bezbarwny) i ten pobija wszelkei rekordy lepkości dla mnie:(
polecam Diadem:))
kroofka

1. Data: 2003-07-06 12:45:12

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje serdecznie Wam obu :)
pozdrawiam
tweetka

Nakładanie cieni
efekt mokrych wlosów
Avon - odzywka do paznokci
Co sadzicie o nowej serii Dermiki (szczegolnie krem pod oczy)?
Avon lakier