bol watroby podczas wysiłku

1. Data: 2001-08-21 22:51:25

Temat: bol watroby podczas wysiłku
Od: "jt" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podczas np. uprawiania sportu,przy forsownym wysiłku ,pojawia sie bol
watroby.
Pozniej odczuwam dolegliwosci zoladkowo jelitowe,rozwolnienie lub
zatrzymanie.
O czym to moze informować?

dzieki z gory za porady
jt

2. Data: 2001-08-22 10:27:20

Temat: Odp: bol watroby podczas wysiłku
Od: "Bacarelli" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jt <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9luoi9$a7l$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> watroby.
> Pozniej odczuwam dolegliwosci zoladkowo jelitowe,rozwolnienie lub

oj bardzo wiele rzeczy np. zespół Gilberta
zacząłbym od wizyty u internisty
+USG wątroby i jamy brzusznej

3. Data: 2001-08-22 20:23:25

Temat: Re: bol watroby podczas wysiłku
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj bardzo wiele rzeczy np. zespół Gilberta

No ja bym sie tak tym zespolem bardzo nie sugerowal.
Bez wizyty u lekarza sie nie obejdzie.

Cranio

4. Data: 2001-08-23 18:18:13

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> watroby.
> Pozniej odczuwam dolegliwosci zoladkowo jelitowe,rozwolnienie lub

hm...moze to świadczyć o stanie zapalnyw wątroby...
nie chce być złym prorokiem...jakaś zółtaczka typu B np...wcześniej nie
wykryta..a teraz to już tylko stan przewlekły...troche cię strasze....
ale z wątrobą nie ma żartów....

jeśli nie chcesz iść do laekarza (a powinienneś) to zrób sobie następujące
badania: HBS (prawidłowy ujemny) , potem tzwn próby wątrobowe Aspat i alad..(te
od kłucia babki wiedzą o co chodzi...) jesli Hbs wyjdzie dodatni a próby
powyżej normy....to stary wal do rzeznika czym prędzej...

pozdrawiam!

5. Data: 2001-08-23 22:49:06

Od: "chrupek" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to byc np. uposledzenie ukrwienia jelit ,zwezenie naczyn krezkowych
USG+bilirubina+transaminazy
niech to zobaczy lekarz

co to za choroba?
test